اپل شاید آیفون بعدی را در سه اندازه و با بدنه شیشه‌ای معرفی کند

بازار شایعه‌های آیفون‌های بعدی اپل هیچ وقت تمامی ندارد و هنوز چند ماهی از رونمایی آیفون‌‌های فعلی اپل نمی‌گذرد که شاهد شایعات آیفون‌های بعدی اپل هستیم، بر اساس این شایعات ممکن است آیفون‌ بعدی در سه اندازه و با بدنه‌ شیشه‌ای معرفی شود.

0

‌بر اساس جدیدترین گزارش‌هایی که از بلاگ بررسی تجهیزات جدید فناوری با نام Nikkei Asia منتشر شده است، اپل ممکن است در سال آینده سنت‌شکنی کند و آیفون‌های بعدی این شرکت را در سه اندازه مختلف شاهد باشیم. بنا به این گزارش ۴.۷ اینچ، ۵ اینچ و ۵.۵ اینچ، ابعادی هستند که احتمال می‌رود آیفون‌های بعدی را در این قد و قواره شاهد باشیم، جالب اینجاست که ادعا شده، ممکن است پشت تمامی این آیفون‌ها شیشه‌ای باشد. در این گزارش حتی به نام سازنده این شیشه‌ها نیز با نام شرکت Biel Crystal اشاره شده است، این شرکت چینی ید طولایی در ساخت لنز و صنایع اپتیک دارد.

قرار است قسمت شیشه‌ای پشت و جلوی آیفون‌های بعدی با قابی فلزی به هم متصل شود، ساخت این قاب هم بر عهده شرکت چینی Catcher که از زیرمجموعه‌های شرکت بزرگ فاکس‌کان است و شرکت آمریکایی Jabil خواهد بود. در این بین گفته می‌شود که اپل در سه مدل آیفون‌های بعدی خود،‌بیشتر هوای آیفون ۵.۵ اینچی را خواهد داشت و این گوشی به صفحه‌نمایش OLED مجهز می‌شود، از قرار معلوم، پنل‌های OLED نیز بوسیله سامسونگ، شارپ یا ال‌جی برای اپل ساخته می‌شوند.

در مدل کوچکتر آیفون بعدی هم زیاد نباید به لحاظ پنل صفحه‌نمایش تفاوت چندانی را نسبت به آیفون 7 شاهد باشیم. با این حساب می‌توان گفت اپل در مدل‌های بزرگ‌تر آیفون از تجهیزات به‌روز و تراز اول بازار نظیر دوربین دوگانه استفاده خواهد کرد.

البته با در نظر گرفتن تمامی این موارد اگر نگاهی به سابقه اپل داشته باشیم می‌توان تولید آیفون ۵ اینچی را از جانب اپل بعید دانست، به خصوص اینکه سایز ۴.۷ و ۵.۵ اینچ، ابعاد مناسبی برای گوشی‌های همراه هوشمند هستند و نیازی به تولید آیفون با ابعاد ۵ اینچ دیده نمی‌شود.

در پایان باید گفت همان‌‌گونه که در ابتدا اشاره کردیم، آیفون‌های اپل گوشی‌هایی نیستند که به این راحتی‌ها معرفی شوند و با توجه به فاصله زمانی طولانی مدتی که تا رونمایی نهایی آیفون‌های بعدی داریم بدون شک شایعات بسیار زیادی از این گوشی‌های پرطرفدار منتشر می‌شود که بسیاری از آنها را نباید چندان جدی گرفت.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.