سونی کنترلرهای حرفه‌ای Razer Raiju و Nacon Revolution را برای PS4 معرفی کرد

اگر از آن دسته بازیکنان پلی‌استیشن 4 هستید که تاکنون به کنترلر Elite ایکس‌باکس وان حسادت می‌کردید حالا خبر خوبی داریم! سونی شب گذشته دو کنترلر حرفه‌ای گواهی شده برای پلی‌استیشن 4 را از شرکت‌های Razer و Nacon برای این کنسول معرفی کرد.

1

کنترلر ریزر Raiju شباهت زیادی به کنترلر DualShock 4 دارد که در آن دو دسته آنالوگ به صورت متقارن قرار داشته و در سمت چپ نیز D-Pad جای گرفته است. این کنترلر چند دکمه برای تنظیم صدا و گفتگوی صوتی و همچنین دو دکمه تریگر و بامپر به پشت اضافه کرده و همچنین می‌توانید به سادگی بین دو پروفایل از پیش تنظیم شده سوییچ کنید.

razer-raiju-1 razer-raiju-2

کنترلر Nacon Revolution اما از نظر چیدمان دکمه‌ها بیشتر به یک کنترلر ایکس‌باکس شبیه است چرا که جای یکی از آنالوگ‌ها با D-Pad عوض شده است. این کنترلر با یک نرم‌افزار عرضه می‌شود که می‌توانید 4 پروفال جداگانه برای شخصی‌سازی دکمه‌ها بسازید و همچنین چند دکمه اضافه نیز در پشت کنترلر قرار گرفته است.

nacon-revolution

هنوز سونی قیمت هیچکدام از این مدل‌ها را اعلام نکرده اما انتظار داریم هر دو کنترلر برای تعطیلات کریسمس وارد بازار شوند.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. علی می‌گوید

    والا ما اصلن حسادت نمیکردیم
    به نظر من و خیلی های دیگه هم طراحی ps4و هم دسته های این کنسول فوق العاده عالی بودند.
    متاسفانه سونی هم تو طراحی جدید کنسول و هم دسته ها داره کار بسیار اشتباهی انجام میده.
    شانس اوردیم مدل های قدیمی رو خریدیم.
    بدرود سونی