مایکروسافت سرانجام Surface Studio اولین کامپیوتر All-in-One خود را معرفی کرد

همان‌طور که انتظار داشتیم جدیدترین سرفیس مایکروسافت این‌بار با نام سرفیس استودیو به عنوان یک کامپیوتر AIO معرفی شد.

0

خانواده سرفیس مایکروسافت حالا یک عضو جدید دارد: کامپیوتر All in One سرفیس استودیو. این کامپیوتر به باریک‌ترین مانیتور LCD جهان مجهز است که تنها 12.5 میلی‌متر ضخامت دارد. این صفحه‌نمایش 28 اینچی لمسی دارای نسبت تصویر 3:2 و 13.5 میلیون پیکسل است که به گفته مایکروسافت تعداد پیکسل‌های آن 63 درصد بیشتر از یک نمایشگر 4K خواهد بود! تراکم پیکسلی صفحه‌نمایش نیز 192 پیکسل بر اینچ اعلام شده است.
surface-studio-3

سرفیس جدید به ویندوز 10 مجهز بوده و با آپدیت جدید Creators مایکروسافت نیز هماهنگی کامل دارد. کاربر می‌تواند بسته به استفاده خود از این دستگاه رنگ‌ها را در حالت DCI-P3 و یا RGB قرار دهد که برای طراحان ایده‌آل است. سرفیس استودیو دارای درگاه‌های صدا، کارت حافظه SD، درگاه mini DisplayPort، اترنت و 4 درگاه USB 3.0 است.

surface-studio-2

سرفیس استودیو به کارت گرافیک فوق قدرتمند NVIDIA GTX 980M مجهز بوده تا حتی برای گیمرها و ویرایش ویدئو مناسب باشد صفحه‌نمایش سرفیس تا زاویه 20 درجه نسبت به افق خم خواهد شد و می‌توانید به عنوان تبلت میز از آن استفاده کنید و به وسیله قلم سرفیس و یک ابزار دایره‌ای شکل جدید برای تنظیم صدا، نور، اسکرول و … با آن کار کنید.

microsoft-surface-studio-tools

مایکرسافت البته یک کیبورد و موس بی‌سیم نیز به عنوان همراه این محصول معرفی کرده است. قیمت سرفیس استودیو با یک ترابایت حافظه، 8 گیگابایت رم و کارت گرافیک 2 گیگابایتی 3000 دلار بوده و پیش‌فروش آن از همین امروز آغاز خواهد شد. به این ترتیب سرفیس استودیو رقیب iMac اپل با ویژگی‌هایی بیشتر و قابلیت‌هایی جدیدتر خواهد بود.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.