پشتیبانی از خرید آنلاین به Samsung Pay می‌آید

به‌زودی کاربران Samsung Pay از اطراف جهان قادر به استفاده از این سرویس برای خرید کالاهای مختلف به‌صورت آنلاین خواهند بود. امروز کمپانی اعلام کرد که به‌تازگی قراردادی را با MasterCardجهت استفاده از Masterpass در سال بعد، امضا کرده است.

0

این سیستم پرداخت دیجیتالی در حال حاضر توسط هزاران فروشنده آنلاین در 33 کشور جهان پشتیبانی می‌شود. جدای از خرید آنلاین، کاربران آمریکایی می‌توانند از Samsung Pay برای پرداخت درون برنامه‌ای هم استفاده کرده و از ماه نوامبر تخفیف فروشنده‌های محلی را هم پیدا کنند؛ چراکه سامسونگ سرویس پرداخت خود را به کیف پولی آنلاین بدل خواهد کرد.

پرداخت آنلاین از الآن هم توسط Samsung pay پشتیبانی می‌شود، اما تنها در کشور خود سامسونگ کره جنوبی؛ جایی که 25 درصد از 2 تریلیون وون (واحد پول کره جنوبی) توسط این سرویس پردازش می‌شود. حالا با گسترش این سرویس به سایر کشورها از اوایل سال 2017 میلادی، کاربران Samsung Pay می‌توانند خریدهای آنلاین خود را به کمک گوشی، تبلت یا کامپیوتر خود انجام دهند. در هنگام پرداخت، اطلاعات کاربر که در کیف پول Samsung Pay ذخیره‌شده برای فروشنده ارسال می‌شود تا خرید با سرعت بیشتری صورت گیرد.

پرداخت‌های درون برنامه‌ای و تخفیف‌های محلی زودتر از پرداخت آنلاین در آمریکا قابل‌استفاده خواهد بود. اپلیکیشن مربوط به نوشیدنی‌ Hello Vino و اپلیکیشن رزرو رستوران Velocity از اولین برنامه‌هایی هستند که از خرید درون برنامه‌ای Samsung Pay پشتیبانی می‌کنند. این دو برنامه به کاربران اجازه خرید نوشیدنی و یا رزرو میز در رستوران‌ها را می‌دهند. هنوز معلوم نیست که کاربران با چه نوع تخفیف‌هایی در بخش جدید سرویس که deals نامیده شده مواجه می‌شوند؛ اما درجایی که سامسونگ می‌خواهد وارد بازار رقابت با کیف پول‌های دیجیتالی اپل و گوگل بشود، اختصاص دادن بخشی به تخفیف‌ها می‌تواند به جذاب شدن Samsung Pay کمک کند.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.