مایکروسافت و اعلام تغییرات جدید در اسکایپ

از قرار معلوم مایکروسافت قصد دارد اپلیکیشن اسکایپ خود را امروزی کند. این شرکت اعلام کرده طی هفته‌های آتی تغییراتی جهت ارتقای اپلیکیشن خود ایجاد خواهد کرد.

0

اسکایپ نرم‌افزاری است که به کاربر اجازه می‌دهد به وسیله صدا روی پروتکل اینترنت تماس تلفنی برقرار کنند. تماس تلفنی و ویدیویی بین کاربران اسکایپ کاملاً رایگان است و برای تماس با تلفن ثابت و تلفن موبایل نیاز به خرید اعتبار می‌باشد. همچنین این برنامه امکانات مختلف دیگری مانند پیام‌رسان فوری، انتقال فایل، ویدیو کنفرانس و پست صوتی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

skype-update

از جمله تغییرات مایکروسافت در اسکایپ تبدیل تبِ Call phones به Calls است که در پی آن کاربران می‌توانند از هر گونه امکانات تماس از جمله تماس اسکایپ به اسکایپ صوتی یا تصویری رایگان و تماس به تلفن همراه یا شماره‌های ثابتی که به خرید اعتبار اسکایپ نیاز دارند استفاده کنند.

تبِ Calls ابتدا بر روی گوشی‌های اندروید و سپس  iOS پدیدار میشود. از آن پس اگر شخصی تماس گروهی برقرار کنند و بنا به دلایلی ناگزیر از قطع تماس شود کسانی که پشت خط باقی می‌مانند می‌توانند به گفتگوی‌شان ادامه دهند، این در حالی است که در شرایط فعلی اگر شخص تماس گیرنده تماس را قطع کند ارتباط بقیه نیز قطع خواهد شد.

در آخر با از راه رسیدن اسکایپ به‌روز شده کاربران می‌توانند در غیاب شخص پذیرنده پیام ویدیویی یا تکست بگذارند. البته جای نگرانی نیست چون قرار نیست پیام صوتی حذف شود و در صورت تمایل این آپشن نیز همچنان در دسترس کاربران است.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.