سامسونگ: گلکسی اس 8 زودتر از موعد عرضه نخواهد شد!

پس از مشکلات گلکسی نوت 7 و توقف عرضه آن پیش‌بینی می‌شد سامسونگ برای جبران خسارات، گلکسی اس 8 را زودتر از موعد عرضه کند. اما این شرکت حالا رسماً این شایعه را تکذیب کرده است.

0

به گزارش یکی از رسانه‌های کره‌ای ETNews یکی از مدیران بالارتبه سامسونگ در پاسخ به این شایعات گفته است:

در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای عرضه زودهنگام گلکسی اس 8 نداریم. حتی پیش از عرضه گلکسی نوت 7 ما برنامه جداگانه‌ای برای معرفی گلکسی اس 8 داشتیم. جلوکشیدن تاریخ عرضه به صورت ناگهانی غیرممکن است.

به این ترتیب با وجود این‌که سامسونگ حدود 5 میلیارد دلار از نظر نقدی و به میزان قابل توجهی از نظر اعتبار نزد مشتریانش ضرر کرده است اما قصد ندارد پرچم‌دار بعدی را زودتر عرضه کند. البته این تصمیم کاملاً عاقلانه است چرا که به اعتقاد برخی عجله سامسونگ در عرضه نوت 7 باعث این مشکلات شد و البته این شرکت هنوز دلیل اصلی آتش گرفتن پرچم‌دارش را نیز کشف نکرده است! به این ترتیب اگر مشکلات مشابهی برای گلکسی اس 8 ایجاد شود خسارات آن احتمالاً جبران‌ناپذیر خواهد بود.

سامسونگ همچنین تأیید کرده که نسخه آبی مرجانی گلکسی اس 7 اج در تاریخ 14 آبان‌ماه در کره عرضه خواهد شد اما زمان عرضه جهانی آن هنوز دقیقاً مشخص نبوده و در کشورهای مختلف متفاوت است.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.