انتشار نسخه نهایی iOS 10.1 اپل: حالت عکاسی پرتره به آیفون 7 پلاس آمد

اپل پس از انتشار چندین نسخه آزمایشی سرانجام نسخه نهایی iOS 10.1 را منتشر کرد. این نسخه علاوه بر رفع مشکلات و بهبود پایداری یک قابلیت بزرگ را نیز برای آیفون 7 پلاس به همراه دارد.

0

این قابلیت همان حالت Portrait Mode برای بهره بردن کامل از دوربین دوگانه آیفون 7 پلاس است. دوربین دوگانه در آیفون جدید علاوه بر قابلیت بزرگنمایی دوبرابر می‌تواند فاصله اشیا را نیز تشخیص داده و افکتی شبیه به افکت عمق میدان Bokeh در دوربین‌های SLR را به آیفون 7 پلاس بیاورد. با وجود این‌که این قابلیت هنوز به عنوان آزمایشی نشان‌دار شده اما می‌توان گفت عملکرد آن از تمامی حالت‌های مشابه در گوشی‌های رقبا بهتر و دقیق‌تر است.

iphone-7-plus-portrait-mode

همان‌طور که در تصاویر می‌بینید با مات شدن پس زمینه می‌توانید جلوه بسیار زیبایی به تصاویرتان ببخشید هرچند که برای کار کردن این قابلیت سوژه نباید فاصله خیلی زیاد یا خیلی کمی با گوشی داشته باشد و به همین دلیل اپل آن را حالت پرتره نامیده است. اگر آیفون 7 پلاس دارید توصیه می‌کنیم این آپدیت را هر چه سریع‌تر دانلود و نصب کنید و از حالت جدید دوربین لذت ببرید. البته سایر گوشی‌ها و تبلت‌های اپل نیز کماکان می‌توانند از بهبودهای ریز و درشت و رفع مشکلات در iOS 10.1 بهره‌مند شوند.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.