گلکسی نوت 7 کماکان در هنگ‌کنگ با قیمت استثنایی فروخته می‌شود!

سامسونگ پس از این‌که نتوانست مشکل گلکسی نوت 7 را حل کند توقف تولید و عرضه آن را اعلام کرد اما به نظر می‌رسد برخی فروشگاه‌های هنگ‌کنگ کماکان این گوشی را با قیمتی پایین‌تر می‌فروشند.

0

یکی از نویسندگان ارشد وب‌سایت انگجت در هنگ‌کنگ متوجه فروشگاهی شده که گلکسی نوت 7 را در ویترین خود قرار داده و با قیمت استثنایی می‌فروشد. با وجود این‌که او قیمت را اعلام نکرده اما می‌توان تصور کرد که فروشنده نوت 7 را با قیمتی بسیار پایین‌تر از قیمت اولیه خواهد فروخت. اما چرا این گوشی کماکان در بازار یافت می‌شود؟ یکی از پاسخ‌های احتمالی ورود غیرقانونی آن و عدم توانایی در بازگرداندن محموله به سامسونگ است.

هنگ‌کنگ هم از جمله کشورهایی است که با قاچاق گوشی‌های هوشمند دست و پنجه نرم می‌کند و اصلاً تعجب نخواهیم کرد اگر بدانیم فروش گلکسی نوت 7 در کشورمان ایران نیز در گوشه و کنار ادامه داشته باشد. به هر حال اگر شما با موارد مشابهی هرچند با قیمت استثنایی برخورد کردید توصیه می‌کنیم به هیچ‌وجه به خرید آن اقدام نکنید چرا که نه‌تنها جان و سلامتی شما ارزش بیشتری دارد بلکه سامسونگ دیگر هیچ پشتیبانی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری نیز از این مدل به عمل نخواهد آورد.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.