نخستین ربات ایرانی بازی‌های تلگرامی راه‌اندازی شد

این بات در حال حاضر شامل بازی محبوب 2048، پرنده بی دست و پا، هیزم شکن، پازل رنگ و بندباز است.

1

اگر به خاطر داشته باشید اواسط مهرماه تلگرام امکان اضافه کردن بازی‌های تلگرامی توسط برنامه‌نویسان را به این شبکه اجتماعی موبایلی فراهم کرد و آنچنان که پیش بینی می‌شد حالا شاهد نخستین بازی‌های ایرانی در این بستر هستیم. نخستین ربات گیم‌های تلگرامی از سوی «موبازی»، اولین شبکه اجتماعی بازی های موبایلی ایران راه‌اندازی شد و در اختیار کاربران تلگرام قرار گرفت.

علاقه‌مندان به بازی‌ها و سرگرمی‌های آنلاین می‌توانند از این پس با بات موبازی در تلگرام به نشانی telegram.me/mobazibot بازی‌های مورد دلخواه خود را انجام دهند.

mobazibot

این بات در حال حاضر شامل بازی محبوب 2048، پرنده بی دست و پا، هیزم شکن، پازل رنگ و بندباز است.

علاقه‌مندان می‌توانند در هر گروهی که هستند، با هم‌گروهی خود بازی کرده یا با دعوت آنها به بازی با یکدیگر امتیازت خود را ثبت کرده، رقابت کنند و جایزه بگیرند. نکته جذاب بازی در بات های تلگرامی، نوع فناوری این بازی‌هاست که به صورت امیتاز محور باعث میشوند کاربران با چالشی جذاب روبه رو شوند و با دوستان خود در کسب رکورد بالا به رقابت بپردازند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. الینا می‌گوید

    ممنون که این ربات رو معرفی کردید .