آغاز نوسازی ناوگان موتوری شرکت مشتریان گلدیران؛ خدمات پس از فروش محصولات ال‌جی

شرکت خدمات مشتریان گلدیران صبح امروز در مراسمی با حضور مدیران ارشد شرکت ال‌جی و گلدیران و برخی مقامات شهرداری تهران از نوسازی ناوگان موتوری خود خبر داد.

0

در این مراسم که که در محل این شرکت و با حضور تکنسین‌های شرکت مشتریان گلدیران برگزار شد، مهندس علی‌خانی مدیرعامل شرکت مشتریان گلدیران با اعلام اینکه مسئولیت‌های اجتماعی به صورت فعالیت‌های داوطلبانه سازمان‌ها به عنوان صاحبان سرمایه به صورت داوطلبانه و کاملا عام‌المنفعه در جامعه انجام می‌شود در تشریح فعالیت‌های شرکت گلدیران در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، برخی از این فعالیت‌ها را شامل انجام پروژه‌هایی نظیر گلدکیدز (حمایت از کودکان)، فعالیت‌های زیست محیطی و همکاری با هلال احمر دانست.

goldiran-svc-motorcycle-05

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های زیست محیطی شرکت گلدیران تاکید کرد: سرویس سبز شرکت مشتریان گلدیران در واقع به نوعی بخشی از مسئولیت‌های اجتماعی است که شرکت‌ها در قبال جامعه و کشور دارند. شرکت مشتریان گلدیران به خاطر تامین نیاز مردم در حوزه خدمات پس از فروش تاسیس شده و سازمان‌های پیشرو، مدرن و به‌روز در خصوص مسئولیت‌های اجتماعی فرای مقررات و قوانین عادی کشور عمل می‌کنند.

وی با اشاره به برخی اقدامات صورت گرفته در خصوص حفظ محیط زیست توسط شرکت ال‌جی نیز اعلام کرد: شرکت ال‌جی در سال 2014 با انجام اقدامات دوستدار محیط زیست خود باعث کاهش انتشار 38 میلیون تن گاز دی‌اکسید کربن و 199 کیلوتن گازهای گلخانه‌ای شد و این شرکت در محصولات خود از گازA600  بهره می‌برد که دوستدار طبیعت و عاری از آلایندگی است. محصولات شرکت ال‌جی از حداقل استانداردA  و A پلاس در استاندارد مصرف انرژی بهره می‌برند.

goldiran-svc-motorcycle-04

مدیرعامل شرکت مشتریان گلدیران با اشاره به طرح نوسازی ناوگان موتوری این شرکت افزود: در خصوص حفظ و نگهداری محیط زیست ما همه مسئول هستیم و شرکت‌های ال‌جی، گلدیران و مشتریان گلدیران خود را در این زمینه مسئول می‌دانند و این موضوعیست که حتی توسط بزرگان دین ما نیز توصیه شده است.

goldiran-svc-motorcycle-03

در پایان این مراسم کلید اولین موتور از این ناوگان به صورت نمادین یکی از تکنسین‌های این شرکت داده شد.

goldiran-svc-motorcycle-02

موتورهای جدید ناوگان موتوری تکنسین‌های شرکت ال‌جی موتورسیکلت Keeway مدلCITY 150 شرکت نیکران موتور پاسارگاد با ظرفیت موتور 125 سی‌سی است که از کمترین میزان آلایندگی در میان محصولات موجود در بازار داخل کشور برخوردار است.

goldiran-svc-motorcycle-01

شرکت مشتریان گلدیران یکی از شرکت‌های گروه گلدیران می‌باشد که به عنوان برترین شرکت خدماتی در خاورمیانه و آفریقا در حوزه های مشاوره ، مدیریت خدمات نصب و خدمات پس از فروش محصولات خانگی و صوتی تصویری شرکت ال‌جی درسراسر ایران ارائه خدمات می‌نماید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.