سامسونگ به‌صورت غیرمستقیم عرضه گلکسی نوت ۸ را تأیید کرد

هفته‌ی گذشته خبری منتشر شد حاکی از اینکه سامسونگ قصد دارد برای جلب اعتماد خریداران Note 7 در کره‌جنوبی گلکسی‌های S8 و Note 8 را با تخفیفی ویژه به آنها عرضه کند. چگونگیِ این طرح بر ما معلوم نیست اما سامسونگ به تازگی از عرضه‌ی یک برنامه‌ی ارتقا گوشی‌هوشمند برای کاربران نوت7 در کره‌جنوبی خبر داده و اطلاعات بسیار جالبی ارائه کرده است.

0

بر اساس اخبار رسیده آن دست از افراد ساکن کره‌جنوبی که گلکسی‌ نوت 7 را خریداری کرده‌اند می‌توانند آن را با گلکسی اس ۷ و یا گلکسی اس ۷ اِج تعویض کنند و سال آینده فرصت ارتقا آن به گلکسی اس ۸ یا گلکسی نوت ۸ را خواهند داشت. گفتنی است که این برنامه‌ی ارتقا رایگان نخواهد بود. مشتریانی که می‌خواهند شرایط ارتقا گوشی خود به گلکسی اس ۸ یا گلکسی نوت ۸ را داشته باشند باید نیمی ازمبلغ گوشی‌ گلکسی اس ۷ و یا گلکسی اس ۷ اِج (بسته به اینکه کدام گوشی را مد نظر دارند) را بپردازند.

یکی جزئیات جالبی که سامسونگ غیر مستقیم اعلام کرده، تایید وجود Galaxy Note 8 است. پس آخرین و دومین فراخوان گلکسی نوت 7 شایعاتی مبنی بر تصمیم احتمالی غولِ کره‌ای برای نابودی گوشی‌های سری Note گلکسی منتشر شد که البته پا از شایعه فراتر ننهاد.

عرضه‌ی برنامه‌ی بروزرسانی در دیگر کشورها نامشخص است و سامسونگ چیزی در این خصوص اعلام نکرده اما اگر خبری شد حتما با شما در میان خواهیم گذاشت.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.