سامسونگ هنوز دلیل انفجار گلکسی نوت 7 را نمی‌داند!

اگر به خاطر داشته باشید حدود دو هفته پیش سامسونگ اعلام کرد در حال بررسی دلیل اصلی آتش‌سوزی‌های گلکسی نوت 7 بوده و در هفته‌های آینده کاربران را در جریان قرار خواهد داد. حالا به گزارش وال استریت ژورنال ظاهراً این شرکت کره‌ای هنوز دلیل دقیق انفجار گلکسی نوت 7 را کشف نکرده است!

2

سامسونگ در ابتدا باتری‌های شرکت Samsung SDI را عامل این حوادث اعلام کرد و قول داد نسخه‌های جدید گلکسی نوت 7 با باتری‌های جدید چنین مشکلی ندارند. اما چیز زیادی نگذشته بود که آتش‌سوزی‌های سری دوم نوت 7 نیز آغاز شد و سامسونگ را مجبور به توقف تولید آن کرد. یکی از سخنگوهای سامسونگ در این زمینه گفته بود:

ما متوجهیم که بار اول به درستی مشکل را شناسایی نکردیم و به همین دلیل به یافتن ریشه مشکل متعهد هستیم. اولویت اول ما ایمنی مشتریانمان و جمع‌آوری 100 درصدی گلکسی نوت 7 از بازار است.

وال استریت همچنین گزارش می‌دهد سامسونگ تیم توسعه گلکسی اس 8 را نیز مأمور یافتن این مشکل کرده است و به این ترتیب تا وقتی که مشکل اصلی شناسایی نشود شاید خبری از گلکسی اس 8 نباشد. همان‌طور که می‌دانید اگر سامسونگ نتواند دلیل اصلی مشکلات گلکسی نوت 7 را پیدا کند شاید کسی تمایلی به خرید گلکسی اس 8 هم نداشته باشد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. اریا می‌گوید

    علتش عجله بی مورد سامی ورقابت رسواکننده با اپل

  2. Mehdi می‌گوید

    یعنی برندی با این عظمت وغول سازنده گوشی های اندرویدی تا این قدر در پیدا کردن عامل یک مشکل فنی عاجز وناتوان است .واقعا چه میگذرد در این سامسونگ.