گلکسی اس 7 اج سامسونگ نیز در هنگام شارژ آتش گرفت!

درحالی‌که سامسونگ مشغول پس‌لرزه‌های مشکلات گلکسی نوت 7 و توقف تولید آن است خبر رسیده که یک گوشی گلکسی اس 7 اج نیز در هنگام شارژ آتش گرفته است.

4

مشکل گلکسی نوت 7 مربوط به باتری آن بود و سامسونگ حتی پس از فراخوان و عرضه نسخه دوم نیز نتوانست مشکل را رفع کند. حالا خبر رسیده یک گلکسی اس 7 اج نیز مشابه نوت 7 در هنگام شارژ آتش گرفته است. البته این اولین بار نیست که چنین مشکلی برای این گوشی رخ می‌دهد و اگر به خاطر داشته باشید ماه گذشته نیز یک گلکسی اس 7 اج درون جیب یک کارگر ساختمانی آتش گرفته بود. البته از آن‌جا که گلکسی اس 7 اج ماه‌هاست به بازار عرضه شده و چنین مشکلاتی کمتر گزارش شده احتمالاً این مشکل فراگیر نبوده و شاید هم مربوط به استفاده ناصحیح، ضربه خوردن و یا استفاده از شارژر غیراصلی باشد.

galaxy-s7-edge-explosion-2

به هر حال به ادعای فردی که از این گوشی استفاده می‌کرده چنین مشکلاتی در مورد استفاده غلط وجود نداشته و گلکسی اس 7 اج طلایی رنگ او بی‌دلیل آتش گرفته است. از نوع صدمه می‌توان متوجه شد که مشکل مربوط به باتری بوده اما اطلاعات بیشتر در این مورد را باید پس از بررسی‌ها و اعلام نظر کارشناسان سامسونگ پیگیری کرد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. افشین می‌گوید

    من خواستم نوت7 بخرم ولی نخریدم چون منفجر میشه حالا میخام اس 7یا اس7 اج بخرم ولی باز میگن که اینم منفجر میشه … ای بابا

  2. جمیل می‌گوید

    حیف شد گوشی خوبی بود.نوت 7 که تولیدش متوقف شد چندتا ایفون7 هم ترکیدن خدابه دادمون برسه گوشی ما نترکه…

  3. حمیدرضا اکبرزاده(اکبر سامسونگ) می‌گوید

    اشتباه رو سامسونگ کرد که به همه اعلام کرد
    حالا می رن گوشی هاشون رو آتیش می زنن بعد می گن مشکل از گوشی هست

  4. پریسا می‌گوید

    بابا دیگه یه عده هم دارن سو استفاده می کنن از این قضیه. مسخرشو درآوردن حالا همه گوشیهای سامسونگ یکی یکی داره میترکه ؟؟؟ دو روز پیش گفتن نوت 2 ترکیده من نوت 2 رو 4 سال داشتم 24 ساعته تو شارژ باهاش بازی می کردم هنوزم با وجود اینکه امسال نوت5 خریدم ازش استفاده می کنم هیچ اتقافیم براش نیفتاد. اینهمه آدم دورورمون سامسونگ دارن همه هم راضین . خب نوت 7 مشکل داشته دلیل نمیشه دیگه اینهمه اراجیف بنویسن