شایعه: جی 6 ال‌جی ماژولار نخواهد بود

گزارش جدیدی از میهن ال‌جی یعنی کره جنوبی منتشرشده که طبق آن، گوشی هوشمند پرچم‌دار بعدی ال‌جی G6، هیچ وسیله جانبی که با عنوان Friends شناخته می‌شد نخواهد داشت.

0

برخلاف گزارش قبلی G6 ماژولار نبوده و لوازم ماژولار جانبی که تصور می‌شد بهترین بخش فروش G5 را تشکیل دهند برای G6 ارائه نمی‌شود. چندان عجیب هم نیست که کاربران علاقه‌ای به خرید لوازم گران‌قیمت به‌صورت جداگانه برای گوشی‌هایشان نداشته باشند و ترجیح بدهند که این لوازم و قابلیت‌ها در زمان خرید هم جزئی از خود گوشی باشد.

مشخصاً G5 موفق‌ترین پرچم‌داری که ال‌جی به فروش رسانده نبوده است. شاید بتوان علت این امر را پیچیده بودن سیستم ماژولار دانست. در این سیستم برای هر بار متصل کردن یک وسیله جانبی باید باتری گوشی را خارج کرد (پس به‌اجبار گوشی ریستارت هم می‌شود). حداقل موتورولا با استفاده از ایده گوشی ماژولار، توانست کاربرد دستگاه را هم افزایش دهد، اما این به این معنی نیست که کسی مایل به استفاده از لوازم جانبی ماژولار در زندگی واقعی باشد.

ال‌جی در V20 دیگر از مفهوم ماژولار رد شده بود، اما ازآنجایی‌که این دو گوشی از خانواده متفاوتی هستند، برخی امیدوار بودند که G6 خط‌مشی G5 را ادامه بدهد. حالا به نظر می‌رسد که این امر غیرممکن باشد. برخی از مدیران اجرایی که مسئول توسعه G5 بودند جایگزین شده‌اند؛ مشخصاً کمپانی نمی‌خواهد اشتباهات گذشته خود را تکرار کند.

طبق گزارش، انتظار می‌رود که G6 تا بهار آینده برای خرید در مغازه‌ها آماده باشد. ظاهراً در این گوشی قابلیت‌های جدیدی که تابه‌حال در هیچ گوشی هوشمند ال‌جی دیده نشده بود ارائه می‌شود. تا الآن ال‌جی هیچ بخشی از این شایعات را تائید نکرده است.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.