اپ‌نت: بازی بلال حبشی Bilal A New Breed of Hero

بلال حبشی یکی از یاران پیامبر اسلام (ص) و اولین موذن تاریخ بوده است. در بازی تاریخی و ماجراجویی Bilal A New Breed of Hero به معنی بلال گونه‌ای جدید از یک قهرمان، این شخصیت تاریخی را از کودکی تا اسارت و بردگیش همراهی کنید تا ضمن مشاهده صحنه‌های تاریخی زیبا لذت یک ماجراجویی منحصربفرد را تجربه کنید.

0

بلال از کودکی دارای قدرتی خارق‌العاده و کشف‌نشده بود که در زمان پیامبر به اوج رسید و با صدای خود همگان را به وجد آورد. جریان بازی ماجراجویانه است و بازیکن باید شخصیت را همراهی کند تا از مراحل مختلف بازی و خطرات پیش رویش عبور کرده و وارد مراحل بالاتری شود. مراحل بازی در فضاهای زیبا و گوناگونی به نمایش گذاشته می‌شود که کیفیت اچ‌دی در طول مسیر جذابیت فوق‌العاده‌ای برای بازیکن به‌همراه میاورد.

bilal-a-new-breed-of-hero

داستان زندگی بلال از 1400 سال پیش و دوران کودکی او به همراه خواهرش در زیرشکنجه‌های دوران اسارت شروع شده و بازیکن با این داستان ویژه و جذاب همراه شده و تا بزرگسالی با سپری کردن مراحل بازی ادامه می‌یابد. در طول بازی با استفاده از نقشه کاربر از موقعیت خود اطلاع یافته همچنین بازی از چندین زبان مختلف از جمله عربی و انگلیسی نیز پشتیبانی می‌نماید.

bilal-game

این بازی با قیمت 0.99 دلار در اپ استور و پلی استور عرضه شده اما می‌توانید آن را به صورت رایگان از فارسروید نیز دریافت کنید.

appnet-google-play

appnet-app-store

appnet-farsroid

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.