درز تصاویر گوشی Moto M موتورولا پیش از رونمایی رسمی

در راستای شایعات از پیش درز کرده در رابطه با قابلیت‌ها و ویژگی‌های گوشی بالا رده بعدی موتورولا، ساعاتی پیش برخی منابع چینی نزدیک به این شرکت، تصاویری از  گوشی Moto M را پیش از رونمایی رسمی منتشر کردند.

0

البته این اولین باری نیست که اطلاعاتی در رابط با گوشی Moto M موتورولا منتشر می‌شود، زیرا چندی پیش نیز سازمان TENAA تصاویر و مشخصات این محصول را بر روی وب‌سایت خود قرار داده بود.

به هر حال تصاویر رندر شده و نسخه واقعی گوشی Moto M نشان می‌دهد که ظاهر این محصول نیز با پیروی از زبان طراحی سایر محصولات سری M موتورولا طراحی گردیده، با این حال اولین گوشی ساخت این شرکت محسوب می‌شود که سنسور اثر انگشت آن در قاب پشتی تعبیه گردیده است.

همان‌طور که به وضوح مشاهده می‌شود، گوشی Moto M دارای بدنه‌ای تمام فلزی بوده و دارای انحنای کوچکی در قاب پشتی برای در دست‌گیری راحت‌تر کاربران است.

moto-m2

این محصول همچنین از نمایشگری ۵٫۵ اینچی، تراشه مرکزی هشت هسته‌ای MT۶۷۵۰ مدیاتک با کلاک فرکانس ۱٫۹ گیگاهرتز، ۳ یا ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های گوشی Moto M می‌توان به ابعاد بدنه ۱۵۱ در ۷۵ در ۸ میلی‌متر، دوربین اصلی ۱۶ مگا پیکسلی، دوربین سلفی مجهز به لنز ۸ مگا پیکسلی واید، پشتیبانی از نسل چهارم شبکه مخابراتی و بهره‌مندی پیش‌فرض از اندروید ۶ مارشملو اشاره کرد.

منابع نزدیک به موتورولا فاش کرده‌اند که این محصول در اواسط ماه آینده میلادی به طور رسمی معرفی خواهد شد و اولین نسخه نیز حدود یک ماه بعد به دست سفارش دهندگان می‌رسد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.