نینتندو کنسول جدید و متفاوت خود را با نام Switch معرفی کرد

با وجود این‌که پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس اون دنیای کنسول‌ها را محدود کرده‌اند نینتندو حالا با معرفی سوییچ با رویکرد جدیدی مجدداً پا به دنیای کنسول‌های بازی گذاشته است.

0

با کنسول جدید نینتندو می‌توانید هرجایی که دلتان خواست بازی کنید: چه در خانه و چه بیرون از خانه. در هسته این کنسول یک دستگاه تبلت مانند قرار دارد که به پردازنده NVIDIA Tegra مجهز بوده که با بهره بردن از فناوری NVN می تواند از نهایت توان سخت‌افزاری خود استفاده کند.

nintendo-switch-console

اگر در خانه از این کنسول استفاده می‌کنید می‌توانید واحد اصلی را با داک سوییچ نینتندو به تلویزیون متصل کرده و با کنترلرهایی که Joy-Con نامیده می‌شوند بازی کنید. این کنترلرها می‌توانند به دو طرف صفحه‌نمایش متصل شده و آن را به یک کنسول دستی تبدیل کرده و یا به grip آن متصل شده و در نقش یک کنترلر مستقل و رایج عمل کنند. به این ترتیب در بیرون از خانه یک کنسول دستی و در خانه یک کنسول خانگی در اختیار خواهید داشت. واحد اصلی همچنین دارای پایه برای قرار دادن روی میز بوده و حتی می‌توانید با این کنسول دو نفره بازی کنید. از آن‌جا که هر دو بخش Joy-Con طراحی مشابهی دارد می‌توانید یکی از آن‌ها را به دوستتان داده و بازی‌های خاصی را دونفره و آفلاین بازی کنید. علاوه بر این می‌توانید دو سوییچ را نیز به یکدیگر متصل کرده و دو نفره بازی کنید. البته اگر قصد استفاده از کنترلرهای حرفه‌ای‌تری را دارید Switch Pro Controller نیز توسط نینتندو عرضه خواهد شد.

در حال حاضر 48 توسعه‌دهنده در حال ساخت عناوین و بازی‌های مختلف برای این کنسول هستند. سوییچ قرار است اسفندماه امسال عرضه شده و مشخصات، عناوین و قیمت آن نیز در آینده اعلام خواهد شد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.