ریزر نسخه جدید لپ‌تاپ Blade Pro را با کیبورد مکانیکی و گرافیک GTX 1080 معرفی کرد

ریزر به‌تازگی نسخه جدید لپ‌تاپ گیمینگ 17 اینچی خود Blade Pro را معرفی کرده که به ادعای این شرکت می‌تواند قدرت یک پی‌سی را به صورت قابل حمل در اختیار بازیکن بگذارد.

1

اگر اعتقادی به لپ‌تاپ‌های گیمینگ با گرافیک متوسط و پردازنده نه‌چندان قدرتمند ندارید و می‌خواهید نهایت سرعت و کارایی را تجربه کنید ریزر به شما Blade Pro را پیشنهاد می‌کند.

razer-blade-pro-4

این لپ‌تاپ از پردازنده Core i7-6700HQ، کارت گرافیک انویدیا GeForce GTX 1080 به همراه 32 گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد و با وجود استفاده از کیبورد مکانیکی تنها 2.2 سانتی‌متر در قطورترین بخش خود ضخامت دارد. Blade Pro با یک درگاه Thunderbolt 3، سه درگاه USB 3.0، یک خروجی HDMI، یک درگاه Ethernet، کارت‌خوان SDXC و جک 3.5 میلی‌متری صدا عرضه شده و صفحه‌نمایش 17.3 اینچی آن وضوح 4K داشته و 100 درصد بازه رنگی Adobe RGB را پوشش می‌دهد.

razer-blade-pro-2

کیبورد مکانیکی این لپ‌تاپ که گیمرها آن را به کیبوردهای membrane یا غشایی معمول ترجیح می‌دهند درست حس یک کیبورد گیمینگ کامل را القا کرده و می‌تواند به 16.8 میلیون رنگ دلخواه کاربر روشن شود. همان‌طور که می‌دانید در کارت‌های گرافیک سری 10 انویدیا عملکرد نسخه دسکتاپ بسیار به نسخه موبایلی نزدیک بوده و به این ترتیب GTX 1080 می‌تواند حتی در وضوح 4K با تنظیمات بالا بازی‌ها را با نرخ فریم مناسب اجرا کند.

razer-blade-pro-3

از سایر مشخصات این لپ‌تاپ قدرتمند می‌توان به حافظه SSD از نوع RAID 0 با ظرفیت 512 گیگابایت تا 2 ترابایت، وبکم 2.0 مگاپیکسلی، بلندگوهای استریو و وزن 3.54 کیلوگرمی اشاره کرد که برای یک لپ‌تاپ گیمینگ 17 اینچی ایده‌آل است.

razer-blade-pro-5

البته این لپ‌تاپ فوق‌العاده قیمت فوق‌العاده 3699 دلاری هم دارد و برای هر کسی ساخته نشده است. ریزر زمان عرضه Blade Pro را ماه آینده اعلام کرده است.

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. محمدحسین می‌گوید

    غول لپ تاپ هاست