دانلود کنید: اپلیکیشن والپیپرهای پیکسل گوگل

گوگل اپلکیشنی را معرفی کرده که از طریق آن می‌توانید به والپیپرهای پیکسل گوگل دسترسی داشته باشید. این اپلیکیشن روی تمامی گوشی‌های اندرویدی قابل نصب خواهد بود.

0

گوگل هر روز تلاش می‌کند برند پیکسل را محبوب‌تر کند و بیشتر به همه آن را بشناساند. این شرکت برخی امکانات مخصوص برای گوشی‌های خودش قرار می‌دهد که در نسخه‌های دیگر اندروید نیستند، مثلا قابلیت Google Assistant که فعلا فقط روی پیکسل کامل و جوابگو است.

همچنین این شرکت آن اندروید خام را نیز دیگر استفاده نمی‌کند و کمی تغییرات در اندروید خود داده است، چندی پیش لانچر زیبای پیکسل را در سایت برایتان منتشر کردیم. بعد از نصب این لانچر برای والپیپرها نیز نیازمند یک اپلیکیشن دیگر بودید تا به والپیپرهای پیکسل دسترسی داشته باشید.

امروز گوگل خودش والپیپرهای پیکسل را درون اپلیکیشنی به نام Wallpapers منتشر کرده است و تمام گوشی‌های اندرویدی نوقا می‌توانند از این والپیپرها استفاده کنند. دسته‌بندی‌های این اپلیکیشن به دسته‌های مختلفی همانند زمین، منظره، منظره شهری، زندگی و بافت تقسیم می‌شود. می‌توانید از طریق این دسته‌بندی‌ها به تعداد زیادی از والپیپرها دسترسی داشته باشید و اگر مایل نبودید می‌توانید دسته‌بندی را انتخاب کنید که روز والپیپری جدید برای شما تنظیم می‌کند.

google-wallpapers

همچنین تعدادی والپیپر زنده نیز موجود هستند و می‌توانید کمی حرکت به هوم اسکرین خود بیاورید و همچنین از طریق اپلیکیشن می‌توانید وارد عکس‌های خود شوید و والپیپر خود را تنظیم کنید.

همچنین گوگل قابلیتی را در نظر گرفته که می‌توانید نظر خود را در مورد والپیپری که برای اسکرین شما در نظر گرفته شده رابیان کنید و به اپلیکیشن کمک کنید تا والپیپرهایی مورد سلیقه شما قرار دهد. این قابلیت همچنین در کروم‌کست نیز مورد استفاده بود که بین برنامه‌های و فیلم‌های محتوایی نسبت به سلیقه شما پخش می‌کرد و همچنین همانند سیستم فیدبک مایکروسافت که هر روز لاک‌اسکرین شما را تغییر می‌دهد و می‌توانید به آن فیدبک ارسال کنید.

البته این اپلیکیشن تعدادی مشخصی والپیپر دارد که اینگونه که به نظر می‌رسد از یک سرور مجزا دانلود می‌شوند. با گفتن چنین نکته‌ای به نظر جذاب خواهد آمد اگر گوگل آپدیت‌هایی را برای این میزان والپیپر در نظر بگیرد و به عنوان مثال هر فصل والپیپرهای تازه‌ای را وارد سیستم کند و به روز باشد.

این اپلیکیشن تا به حال چندین هزار بار دانلود شده و نمره 4.8 را در استور گوگل دارد. به نظر می‌رسد این قابلیت که والپیپرهای شما هر روز تغییر خواهند کرد کاربران را بسیار جذب کرده است. قبل از این شرکت‌های اندرویدی چنین قابلیتی را برای گوشی‌های خود در نظر نداشتند، البته شرکت هوآوی با Magazine هر بار که شما گوشی را روشن می‌کردید والپیپری تازه برایتان انتخاب می‌کرد و مایکروسافت نیز از سال‌ها پیش با کمک Bing این قابلیت را در ویندوزفون جای داده بود.

همچنین به نظر می‌رسد که این اپلیکیشن تمام قابلیت‌های خود را روی اندرویدهای نسخه پایین ندارد و کارایی کاملش بر روی اندروید نوقا خواهد بود. به عنوان مثال شما قادر نخواهید بود که تنظیمات والپیپر روزانه را روی اندرویدهای پایین‌تر استفاده کنید.

appnet-google-play

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.