نسخه آزمایشی Canary گوگل کروم به اندروید آمد

وبلاگ توسعه دهندگان گوگل کروم به صورت رسمی اعلام کرد که زین پس امکان دسترسی به نسخه آزمایشی Canary این مرورگر برای استفاده‌کنندگان پلتفرم اندروید نیز فراهم شده است.

0

کاربران پلتفرم گوگل در کنار اینکه می‌توانند جدیدترین نسخه رسمی مرورگر گوگل کروم را از گوگل پلی دریافت کنند، قادر هستند که حتی به نسخه پیش نمایش یا Beta آن دسترسی داشته باشند که البته این نسخه بیشتر مخصوص توسعه دهندگان بوده و وجود باگ در آن محتمل است.

در Canary نرم‌افزار‌ها قبل از عرضه آزمایش می‌شوند و مراحل قبل از انتشار نهایی را پشت سر می‌گذارند. در کانال توسعه دهندگان نیز بررسی‌های لازم و نهایی انجام می‌شود، البته هیچ تضمینی وجود ندارد که نرم‌افزار بدون کرش و باگ باشد اما سریع‌ترین راهی است که شما بتوانید همین الان به جدیدترین قابلیت‌های  گوگل کروم دسترسی پیدا کنند.

با این نسخه تیم کروم تازه‌ترین ویژگی‌هایی را که می‌خواهد در این مرورگر بگنجانند، مورد آزمایش قرار می‌دهند. اگر این ویژگی‌ها مطلوب نبودند یا مشکلی ایجاد کردند، آن‌ها از اضافه کردن ویژگی به نسخه اصلی خودداری می‌کنند.

به طور خلاصه این سریع‌ترین راه دسترسی به جدیدترین پیش نمایش از مرورگر گوگل کروم پلتفرم اندروید خواهد بود که البته وجود باگ‌های ناشناخته در آن به وضوح به چشم خواهد خرد، با این حال به قابلیت‌های جدید پیش از کاربران عادی دسترسی پیدا خواهید داشت.

اگر شما نیز خواهان دریافت نسخه آزمایشی Canary گوگل کروم اندروید هستید، می‌توانید به این صفحه رفته و به‌روزرسانی‌های جدید را به صورت هفتگی دریافت نمایید.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.