مک‌های جدید اپل احتمالا ششم آبان‌ماه معرفی خواهند شد

حتی قبل از اینکه آیفون‌های 7 معرفی شوند، گمانه‌زنی‌‌هایی برای معرفی مک‌های جدید اپل در آبان ماه صورت می‌گرفت، از قرار معلوم این شاعیات صحت دارد و احتمال می‌رود ششم آبان ماه شاهد رونمایی مک‌های جدید اپل باشیم.

0

پیش از این گفته می‌شد که اپل رازهای مگوی خود را در خصوص مک‌های این شرکت با هواداران، طی مراسمی در آبان‌ماه برملا خواهد کرد. با این حساب اکنون که به این بازه زمانی نزدیک‌ می‌شویم اشتیاق و پرسش کاربران برای زمان برگزاری مراسم اپل و رونمایی از مک‌های جدید این شرکت بیشتر شده است، اگر شما هم از همین دسته از کاربران هستید باید بگوییم که زمان زیادی به پایان انتظار شما برای معرفی مک‌های جدید اپل باقی نمانده است.

بر اساس خبری که از جانب وب‌سایت Recode منتشر شده است، چشم کاربران سیستم‌عامل mac os اپل به مک‌های جدید در ششم آبان ماه جاری روشن خواهد شد. بدون شک این مراسم شکوه و جلال مراسم رونمایی آیفون‌ها را ندارد و احتمال می‌رود در مقر اپل برگزار شود. اما این امر به این معنا نیست که در این مراسم شاهد محصولاتی چشم‌گیر نباشیم.

اپل تاکنون به خوبی در خصوص ‌مک‌های جدید خود راز نگه‌داری کرده است؛ اما باز هم شایعاتی از این محصولات جدید به گوش می‌خورند که در نوع خود جالب هستند، بر اساس این شایعات، احتمال می‌رود در مک‌ بوک‌های پرو ۱۳ و ۱۵ اینچی شاهد پنل LED لمسی و سنسور تشخیص اثر انگشت باشیم، حضور یک مانیتور با کیفیت 5K نیز در این مراسم احتمال می‌رود، چه بسا که در مراسم پیش‌رو شاهد معرفی نسخه‌ای جدید از مک‌بوک ایر با درگاه یو‌اس‌بی نوع سی هم باشیم. در پایان می‌توان گفت انتظار می‌رود اپل طبق روال همیشه دستی بر سر تمامی محصولات کامپیوتری که در خط تولید خود دارد، بکشد.

engadget.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.