ایسر کروم‌بوک 15 جدید خود را با قیمت 199 دلار معرفی کرد

اگر به یک لپ‌تاپ با قیمت پایین نیازی دارید گاهی کروم‌بوک‌ها بهترین گزینه‌اند. ایسر اخیراً نسخه جدید Chromebook 15 خود را با قیمت تنها 199 دلار معرفی کرده است.

0

کروم‌بوک جدید ایسر دارای صفحه‌نمایشی 15.6 اینچی با وضوح 1366 در 768 پیکسل است. این کروم‌بوک از 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی استفاده کرده و به پردازنده Celeron N3060 اینتل مجهز است. همان‌طور که متوجه شدید احتمالاً این یکی از ضعیف‌ترین لپ‌تاپ‌های بازار خواهد بود اما انتظار بیشتری هم در این رده قیمتی نمی‌توان از یک لپ‌تاپ داشت. کروم‌بوک 15 به لطف سیستم‌عامل Chrome OS می‌تواند نسبتاً روان کار کند چرا که این سیستم‌عامل برمبنای وب بوده و به پردازنده Core i7 یا 16 گیگابایت رم هم احتیاج ندارد.

chromebook-15

اگر کار شما اغلب وبگردی، پخش موزیک، تایپ کردن و چک کردن ایمیل‌هاست این لپ‌تاپ می‌تواند گزینه مناسبی باشد هرچند که در این بازه قیمتی گوشی‌های هوشمند هم صفحه‌نمایش، پردازنده و رم بهتری خواهند داشت. خوشبختانه کروم‌بوک 15 به کیبورد با نور پس‌زمینه، وای‌فای سریع ac، بلوتوث 4.2، دو درگاه USB 3.0، درگاه HDMI و باتری با دوام 12 ساعته مجهز است. این محصول 1.95 کیلوگرم وزن داشته و به گفته ایسر می‌تواند دربرابر ضربات از ارتفاع 58 سانتی‌متری مقاومت کند.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.