تماشا کنید: ویدئوی خلاقانه و اعتراض‌آمیز نکسوس 6 به سبک ویدئوی پیکسل گوگل

همان‌طور که می‌دانید با گذشت دو سال از عرضه گوشی نکسوس 6 این گوشی دیگر توسط گوگل پشتیبانی نخواهد شد. حالا یکی از کاربران خلاق این گوشی یک ویدئوی جالب به سبک ویدئوی معرفی Pixel گوگل منتشر کرده است.

1

گوشی‌های نکسوس و پیکسل گوگل تا دو سال برای دریافت آخرین آپدیت‌های اندروید و تا سه سال برای دریافت به‌روزرسانی‌های امنیتی از سوی این شرکت ضمانت شده‌اند و حالا که بیش از دو سال از عرضه نکسوس 6 می‌گذرد این گوشی دیگر پشتیبانی نرم‌افزاری نخواهد داشت. حالا یکی از کاربران خلاق نکسوس 6 ویدئویی مشابه ویدئوی معرفی گوشی‌های پیکسل را برای گوشی خود ساخته که به قدرت این گوشی با وجود گذشت دو سال از عرضه آن می‌پردازد. او به شکل زیرکانه‌ای کلمه New در تبلیغ پیکسل را با Old در ویدئوی خود تعویض کرده تا به گوگل طعنه بزند.

نکسوس 6 موتورولا از صفحه‌نمایشی 5.96 اینچی با وضوح QHD و از نوع AMOLED، پردازنده چهارهسته‌ای اسنپ‌دراگون 805، دوربین 13 مگاپیکسلی و 3 گیگابایت رم استفاده می‌کند و اولین گوشی بود که با اندروید 5.0 آب‌نبات چوبی و رابط کاربری متریال آن عرضه شد. این گوشی اخیراً به اندروید 7.0 آپدیت شده اما احتمالاً آپدیت‌های بیشتری را دریافت نخواهد کرد؛ با وجود این‌که سخت‌افزار آن حتی امروزه نیز از پس تمامی کارها برمی‌آید.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. soheil می‌گوید

    باحال بود. old