نوکیا در کنگره جهانی موبایل بارسلون حضور خواهد داشت

ممکن است نوکیا از میدان تولید گوشی‌های همراه هوشمند خارج شده باشد، اما باز هم طرفداران زیادی هستند که با شنیدن نام نوکیا قند در دلشان آب می‌شود، ظاهرا نوکیا قصد دارد دوباره قد علم کند و وعده داده است که امسال در کنگره جهانی موبایل بارسلون حضور خواهد داشت.

0

نوکیا که زمانی برای خود در صنعت موبایل برو و بیایی داشت، واحد تولید گوشی‌های همراه هوشمند خود را به مایکروسافت فروخت، در طی این معامله مایکروسافت نوکیا را متعهد کرد تا به مدت دو سال دست از تولید گوشی‌های همراه هوشمند بردارد، پس از این اتفاق، نوکیا با شرکت بین‌المللی HMD Global قراردادی برای تولید گوشی‌های همراه هوشمند با برند نوکیا به مدت ۱۰ سال بست. انتظار می‌رود اولین گوشی ماحصل این قرارداد تا اوایل زمستان معرفی شود، البته بعید به نظر می‌رسد که در همین بازه زمانی شاهد عرضه این گوشی هوشمند به بازار هم باشیم، اما در نهایت پیش‌بینی می‌شود این گوشی هوشمند با برند نوکیا نهایتا تا اواخر سال جاری راهی بازار شود.

اینجاست که گفته می‌شود ممکن است حضور نوکیا در کنگره جهانی موبایل بارسلون 2017 با نیت رونمایی گوشی هوشمند جدید نوکیا باشد. حدود چهار ماه دیگر در تاریخ نهم اسفند ماه کنگره جهانی موبایل بارسلونا افتتاح می‌شود و تا دوازدهم اسفند ماه به طول می‌انجامد. امسال نیز مانند سال‌های دیگر انتظار می‌رود سلاطین فناوری در این مراسم بزرگ و بین‌المللی حضور داشته باشد و همان‌‌گونه که اشاره کردیم،‌ نوکیا نیز در این مراسم حضور خواهد داشت. جالب اینجاست که از قرار معلوم نوکیا حرف‌های زیادی برای گفتن در کنگره جهانی موبایل برای گفتن دارد چرا که گفته می‌شود مدیر عامل نوکیا، آقای راجیو سوری (Rajeev Suri) در این مراسم صحبت خواهد کرد.

با کمال تاسف باید گفت در حال حاضر زیاد هم نمی‌توان روی حضور نوکیا در این مراسم برای معرفی گوشی هوشمند جدید حساب باز کرد،‌ از طرف دیگر شایع شده است که نوکیا دو گوشی هوشمند جدید را تا انتهای سال جاری معرفی می‌کند اما هیچ اشاره‌ای به زمان معرفی آنها نشده است. طرفداران نوکیا هم به حضور این شرکت در کنگره جهانی موبایل بارسلونا عادت دارند، نوکیا هم رسم داشت تا محصولات جدید خود را در این مراسم رونمایی کند، با این حساب گمانه‌زنی‌‌های زیادی در خصوص حضور نوکیا در این مراسم می‌توان داشت؛ اما در نهایت هواداران سینه چاک نوکیا برای رونمایی گوشی یا گوشی‌های جدید این شرکت چاره‌ای به غیر از صبر تا انتهای سال جاری ندارند.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.