درز تصاویر واقعی گوشی هوشمند HTC Bolt با صفحه نمایش 5.5 اینچی 1080p، سه گیگابایت رم و بدون جک هدفون!

ماه گذشته تصاویر رندر شده‌ای از گوشی هوشمند HTC Bolt  منتشر شد حالا محبوبترین درزدهنده اطلاعات گوشی‌های هوشمند پیش از رونمایی رسمی یعنی evleaks، تصاویر زنده‌ای از این گوشی هوشمند را منتشر کرده که تقریباً چیزی از طراحی آن را برای رونمایی شدن باقی نگذاشته است.

0
با نگاهی به این تصاویر می‌توان دریافت که گوشی هوشمند HTC Bolt از همان طراحی همیشگی گوشی‌های هوشمند اچ‌تی‌سی برخوردار است که در HTC 10  شاهد تبلور آن بودیم. بنابر اطلاعاتی که evleaks در کنار انتشار این تصاویر منتشر کرده، این گوشی هوشمند با بدنه آلومینیومی خود از صفحه نمایش 5 اینچی 1080p به همراه 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار خواهد بود و در قاب جلویی مطابق معمول شاهد حضور دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی به همراه سنسور سنجش نور محیط در بالای قاب و دو دکمه خازنی به همراه حسگر اثر انگشت در پائین قاب هستیم.
htc-bolt
در لبه سمت چپ گوشی شاهد درگاه کارت حافظه میکرو اس.دی و سیمکارت هستیم و در لبه سمت راست شاهد حضور دکمه پاور/قفل گوشی و دکمه‌های ولوم هستیم و با نگاهی به قاب پشتی شاهد حضور لنز اصلی 18 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدئو 4K در بالای فلش در غیاب ماژول فوکوس خودکار لیزری آن هستیم و خطوط بدنه آنتن نیز در بالا و پائین قاب پشتی و لوگوی اچ‌تی‌سی در مرکز آن خودنمایی می‌کند. اما تقریباً مهم‌ترین موضوع عدم حضور جک 3.5 میلیمتری صدا در لبه پائین گوشی است که در غیاب آن شاهد حضور میکروفون اصلی، درگاه USB-C و بلندگوی دستگاه در آن هستیم که از فناوری محبوب بوم‌ساند اچ‌تی‌سی پشتیبانی خواهد کرد.
htc-bolt-03
بنابر همین اطلاعات منتشر شده، این گوشی هوشمند در هنگام عرضه میزبان اندروید 7 نوقات با رابط کاربری سنس 8 خواهد بود.
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.