شیائومی در رتبه اول فروش پاوربانک در جهان!

شیائومی توانست راه صد ساله را در یک شب طی کند و با عرضه محصولات باکیفیت و خوش قیمت برای خود در بازار موبایل اسم و رسمی دست و پا کرده است، ظاهرا شیائومی در کنار فروش خوب گوشی‌های هوشمند خود، بازار سکه‌ای هم از فروش پاور بانک دارد، چرا که گزارش‌ها از صدر نشینی فروش پاوربانک در دنیا توسط شیائومی حکایت دارد.

0

گوشی‌های همراه هوشمند لوازم‌های جانبی زیادی دارند، قاب‌های محافظ گوشی، برچسب محافظ صفحه‌نمایش، تجهیزات مربوط به شارژ وایرلس،‌ شارژ خودرو گوشی‌ همراه و صد البته پاوربانک‌ها از تجهیزاتی هستند که در کنار گوشی‌های هوشمند فروخته می‌شوند. در این بین به دلیل مصرف زیاد کاربران و میزان باتری کمی که در بیشتر گوشی‌های همراه هوشمند تعبیه شده است، پاوربانک‌ها طرفداران بیشتری دارند.

به لطف استفاده از پاوربانک‌ها، کاربران قادر هستند در شرایطی که گوشی‌ آنها از کمبود شارژ رنج می‌برد به راحتی با اتصال گوشی به پاوربانک،‌ گوشی خود را شارژ کنند بدون اینکه دغدغه‌ای برای پیدا کردن پریز برق و شارژ گوشی با آداپتور داشته باشند. با این حساب در بین لوازم‌های جانبی موبایل، پاوربانک‌ها فروش زیادی را از آن خود کرده‌اند.

جالب است بدانید در بین تمامی شرکت‌های تولید کننده پاوربانک، این شیائومی است که توانسته در صدر فروش شرکت‌های تولیدکننده پاوربانک جای بگیرد. شیائومی به تازگی پاوربانک Mi PowerBank Pro را به جمع محصولات خود اضافه کرده است، یک باتری ۱۰ هزار میلی‌آمپری در این پاوربانک تعبیه شده است و در Mi PowerBank Pro شاهد پورت یو‌اس‌بی نوع سی و لایه‌ای برای محافظت این پاور بانک هستیم. در کنار این ویژگی‌ها، پاوربانک Mi PowerBank Pro تنها ۳۵ دلار قیمت‌ گذاری شده است. شیائومی موفق شده است ۵۵ میلیون دستگاه پاوربانک را با میزان ظرفیت‌های ۵ تا ۲۰ هزار میلی آمپر تا به امروز به فروش برساند. بیشتر این پاوربانک‌ها از طریق وب‌سایت رسمی فروش محصولات شیائومی در کشورهای مختلف و آمریکا به فروش رسیده است.

phonearena.com

 

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.