سونی دست کم 5 بازی پلی‌استیشن را به اندروید و iOS می‌آورد

سونی به تنهایی توانسته یک پای صنعت گیم باشد و بازی‌های زیادی نام سونی را یدک می‌کشند. باخبر شدیم قرار است سونی ۵ بازی از عناوین کنسول پلی استیشن را روانه پلتفرم‌های موبایل اندروید و iOS کند.

0

گیمرهایی طرفدار بازی‌های پلی‌استیشن که علاقه‌ دارند در حین حرکت هم بازی کنند تاکنون چاره‌ای به غیر از خرید کنسول پی‌اس ویتا نداشتند؛ اما باتوجه به رشد بازی‌‌های موبایل در بین کاربران،‌ سونی هم به این فکر استفاده تا چند عنوان محبوب پلی‌ استیشن را روانه پلتفرم‌های اندروید و iOS کند. به این ترتیب کاربران گوشی‌های هوشمند حداقل به ۵ عنوان بازی پلی استیشن برروی گوشی‌‌های خود دسترسی خواهند داشت.

اگر از طرفداران برند اکسپریا سونی باشید ممکن است گوشی اکسپریا پِلی را که حدود ۵ سال پیش معرفی شد به یاد داشته باشید،‌ این گوشی که در آن زمان توسط سونی‌ اریکسون تولید شده بود، به کاربران علاقه‌مند به بازی‌های رایانه‌ای اجازه می‌داد در کنار استفاده از امکانات یک گوشی هوشمند، به عناوین پلی‌ استیشن موبایل هم دسترسی داشته باشند و با گوشی هوشمند خود به بازی مشغول شوند. اما از آن زمان تاکنون در صنعت موبایل اتفاق‌های زیادی افتاده است و گوشی‌های هوشمند انصافا رشد خوبی داشته‌اند. با این حساب انتشار عناوین کنسول پلی استیشن برای گوشی‌های هوشمند چندان هم دور از ذهن نیست.

در حال حاضر سونی مشخص نکرده است که کدام عناوین از بازی‌های پلی‌ استیشن رنگ گوشی‌های موبایل را خواهد دید اما به احتمال زیاد این ۵ عنوان بازی را عناوین دوست داشتنی و خاطره انگیز کنسول پلی استیشن سونی تشکیل دهند. همان‌گونه که در بالا هم اشاره شد، بازار بازی‌های موبایل روز‌به‌روز گرم‌تر می‌شود و بزرگان صنعت بازی تمایل بیشتری به عرضه عناوین خود بر روی پلتفرم‌های موبایل نشان می‌دهند، از طرف دیگر نینتندو هم که به عنوان رقیب دیرینه سونی در زمینه باز‌ی‌های رایانه‌ای به حساب می‌آید مدتی است تمرکز زیادی بر روی بازی‌های موبایل دارد.

در پایان باید گفت با توجه به رشد فناوری و افزایش نفوذ گوشی‌های همراه در بین گیمرها بدون شک در آینده نزدیک شاهد تغییرات بیشتری در صنعت موبایل و بازی‌های رایانه‌ای خواهیم بود.

ubergizmo.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.