درز تصاویر هواوی میت ۹ با صفحه‌نمایش خمیده و شباهت بیش از حد به گلکسی اس ۷ اج

هرچند مدت زمان تقریباً زیادی تا موعد برپایی مراسم رونمایی از گوشی میت 9 هواوی فرصت باقیست، با این حال تصاویر رندر شده منتسب به این گوشی نشان می‌دهد که پرچم‌دار بعدی هواوی از ظاهری با شباهت غیرقابل انکاری نسبت به گلکسی اس ۷ اج سامسونگ بهره می‌برد.

0

اگرچه گوشی‌های ساخت هواوی از زبان طراحی ساده‌ای و بی‌آلایشی بهره می‌برند، با این حال ممکن است که این رویه در پرچم‌دار بعدی شرکت چینی به کلی تغییر کند.

در همین رابطه ساعاتی به واسطه کاربر توئیتری evleaks@، اطلاعاتی در رابطه با دو نسخه از  گوشی میت ۹ هواوی که هم‌اکنون با کدهای “Manhattan” و “Long Island” شناخته می‌شوند را در کنار تصاویر منتسب به این محصول منتشر کرد.

علاوه بر این، تصویر فوق گواهی می‌دهد که در طراحی پنل جلویی گوشی میت ۹ (گوشی‌های ردیف بالایی) به شکل غیر از سری گلکسی اس ۷ اج الگو برداری شده است که شاید بتوان همین موضوع برای هواوی اگر قرار باشد این محصول را در بازار ایالات متحده عرضه نماید گران تمام شود.

mate-9-leak

همان‌طور که مشاهده می‌شود، شاید تنها اختلاف ظاهری پنل جلوی گوشی ساخت هواوی با گلکسی اس ۷ اج سامسونگ را می‌توان در تعبیه لوگوی شرکت چینی در محل به کار گیری سنسور اثر انگشت ادغام شده با دکمه فیزیکی هوم گوشی سامسونگ دانست.

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط منبع خبر، مدل استاندارد هواوی میت ۹ دارای نمایشگری ۵٫۹ اینچی با وضوح تصویر فول اچ‌دی، ۶ گیگابایت حافظه رم، تراشه جدید Kirin 960، با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و دوربین دوگانه ۲۰ مگاپیکسلی لایکا با f/2.0 است.

علاوه بر این انتظار می‌رود مدل پیشرفته این محصول، دارای نمایشگری دو لبه خمید با وضوح تصویر ۱۴۴۰p باشد که برای استفاده در پلتفرم واقعیت مجازی Daydream VR مناسب است. البته ناگفته نماند که برخی منابع نزدیک به این شرکت هواوی، از احتمال عرضه انحصاری این مدل از میت ۹ صرفا در بازار چین خبر داده‌اند.

androidpolice

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.