تماشا کنید: جعبه ضدحریق سامسونگ برای بازگرداندن گلکسی نوت 7

سامسونگ سرانجام تولید گلکسی نوت 7 را برای همیشه متوقف کرد و از کاربران این گوشی خواست تا آن را پس داده و پول خود را دریافت کنند. به‌تازگی ویدئویی از جعبه ضدحریق سامسونگ برای بازگرداندن گلکسی نوت 7 منتشر شده که تماشای آن خالی از لطف نیست.

2

همان‌طور که می‌دانید باتری گلکسی نوت 7 امکان آتش گرفتن دارد و به همین دلیل ممکن است در مسیر حمل‌ونقل نیز باعث مشکلاتی شود. به همین دلیل سامسونگ جعبه مخصوصی برای بازگرداندن این گوشی ارسال کرده تا در صورت آتش‌سوزی خسارتی به خودروی حمل و سایر بسته‌ها وارد نشود.

چند کاربر XDA Developers ویدئوی کوتاهی از محتویات این جعبه را منتشر کرده‌اند که در آن همچنین یک جفت دستکش لاتکس نیز دیده می‌شود. به گفته وب‌سایت Tom’s Hardware ماده ضدآتش به کار رفته درون جعبه می‌تواند باعث آسیب به پوست شود و به همین دلیل سامسونگ این دستکش‌ها را در آن قرار داده است. به نظر می‌رسد یک دفترچه راهنما برای قرار دادن گلکسی نوت 7 در محافظ استاتیک و قرار دادن آن در جعبه نیز وجود دارد تا کاربر بتواند به درستی آن را بسته‌بندی کند.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. اریا می‌گوید

    تو بازی gta از نوت7 به عنوان نارنجک استفاده شده خخخ

  2. جمیل می‌گوید

    یاخدا.سامسونگ یه گندی زده که هیچ جوری نمیتونه جمعش کنه.ابروی چندین سالش رو باعجله کردن درعرضه زودتر از ایفون7 ازبین برد.