رستوران‌های برگر کینگ کره جنوبی به دستکش‌های ضد آتش برای مواجهه با نوت 7 های شعله‌ور مجهز شده‌اند!

انفجار گوشی‌های گلکسی نوت 7 به‌قدری خطرناک بوده که سامسونگ از کاربران خواست دستگاه‌هایشان را بازگردانند، اما با توجه به اینکه این گوشی‌ها هنوز در طبیعت یافت می‌شوند (!)، رستوران‌های زنجیره‌ای برگر کینگ در زادگاه سامسونگ یعنی کره‌ی جنوبی برای مواجه‌شدن با خطرات مربوط به این گوشی آماده‌شده‌اند.

0

ویدئویی که ظاهراً دریکی از این رستوران‌ها در کره جنوبی ضبط‌شده است در اینترنت پخش شد. این ویدئو یک دستگاه نوت 7 آتش‌گرفته را نشان می‌دهد. همچنان که از این گوشی دود بلند می‌شود، یکی از کارکنان شجاع که به دستکش‌های ضد آتش مجهز شده به آن رسیدگی می‌کند و البته قبل از اینکه گوشی را از مشتریان در حال پرداخت دور کند، آن را روی زمین می‌اندازد.

سامسونگ تائید کرده که دستگاه موردبحث یک نوت 7 بوده است، اما درباره اینکه استفاده از چه دستکشی برای حمل دستگاه‌های آسیب‌دیده مناسب است صحبتی نکرد. البته که ممکن است دستکش‌های استفاده‌شده در این ویدئو به‌سادگی دستکش‌های مخصوص کار با اجاق‌گاز رستوران باشد که کارمند خوش‌فکر آن را به‌سرعت از آشپزخانه برداشته است؛ اما اگر سامسونگ می‌خواهد که مقداری از ضرر مالی گلکسی نوت 7 خود را جبران کند، باید به فکر فروش محصولات ضد انفجار هم باشد. البته تا زمانی که آن‌ها هم آتش نگیرند.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.