هواوی 27 مهرماه ساعت هوشمند Honor S1 خود را نیز معرفی خواهد کرد

بر اساس به تبلیغی که از جانب هواوی منتشر شده است،‌برند آنِر هواوی عضو جدیدی خواهد داشت، در این تبلیغ هواوی، ساعت هوشمندی با نام S1 به چشم می‌خورد.

0

هواوی با انتشار تیزر جدیدی، هواداران محصولات هوشمند خود را از حضور ساعت هوشمند جدیدی با نام Honor S1 باخبر کرد. در این تیزر شاهد صفحه دایره‌ای ساعتی هستیم که لوگوی S1 بر روی آن نقش بسته است. انتظار می‌رود ساعت هوشمند Honor S1 درست مثل ساعت Huawei Watch از صفحه‌نمایشی ۱.۴ اینچی با کیفیت AMOLED بهره ببرد و رزولوشنی برابر با ۴۰۰ در ۴۰۰ پیکسل داشته باشد.

s1-huawei

میزان ۵۱۲ مگابایت حافظه رم و ۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی اطلاعات نیز به همراه یک باتری ۳۰۰ میلی‌آمپری سایر مشخصاتی است که هواوی آنر S1 به آنها مجهز خواهد بود. در حال حاضر به غیر از این مشخصات،‌خبری از قیمت و زمان عرضه ساعت هوشمند Honor S1 منتشر نشده است؛ اما از آنجایی که هواوی وعده داده تا این ساعت هوشمند را در تاریخ ۲۷ مهر ماه معرفی کند، طرفداران برای اطلاعات بیشتر نیازی نیست زیاد صبر کنند.

در اینجا برای طرفداران محصولات هواوی خبرهای خوب دیگری نیز داریم چرا که هواوی در کنار معرفی ساعت هوشمند S1، دعوتنامه‌ای هم برای رونمایی گوشی هوشمند Honor 6x ارسال کرده است. با این حساب در این تاریخ یک ساعت و یک گوشی هوشمند به خانواده Honor افزوده خواهد شد.

phonearena.com

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.