آسیاب به نوبت!؛ حالا اپل با آتش گرفتن یک آیفون دیگر تحقیقات خود را آغاز می‌کند

قضایای آتش گرفتن گلکسی نوت 7 به احتمال زیاد اپل را بسیار خوشحال کرده است اما در هفته‌های اخیر نیز گزارش‌هاییی از آتش گرفتن آیفون 7، آیفون 7 پلاس و آیفون 6اس پلاس منتشر شده که اپل را مجبور به واکنش کرده است.

6

با وجودی که گزارش‌های اولیه و محدود معمولاً از استفاده اشتباه کاربر یا شرایط محیطی ناشی می‌شود اما به نظر می‌رسد تکرار این گزارش‌ها اپل را نگران کرده است. سامسونگ مجبور شد فراخوان گلکسی نوت 7 را صادر کند و حالا به نظر می‌رسد این مشکل برطرف نشده و ممکن است این شرکت مجبور به فرخوان دوم و یا توقف تولید شود. حال آن‌که یک آیفون 6اس پلاس دیگر در میانه شب آتش گرفته و به گفته صاحب این گوشی Yvette Estrada آتش از  صفحه‌نمایش آن زبانه کشیده است.

گفته می‌شود آتش چنان داغ بوده که به کمد و دو استند اپل واچ نیز آسیب رسانده است. خانم Estrada که از این بابت شاکیست می‌گوید: «اگر گوشی زیر بالش بود و یا در حال مکالمه بودم چطور؟ احتمالاً صورتم آتش می‌سوخت!»

با این‌که بیش از یکسال از عرضه آیفون 6اس پلاس می‌گذرد به نظر می‌رسد مشکلات این گوشی به‌تازگی مشخص شده است و اپل که نمی‌خواهد به سرنوشت سامسونگ دچار شود فعلاً گوشی را تعوضی کرده و یک شارژر و استند برای اپل واچ نیز به او هدیه داده است. کوپرتینو مسلماً گوشی سوخته را بیشتر مورد بررسی قرار خواهد داد تا از وقوع حوادث مشابه جلوگیری کند.

bgr

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

6 نظر برای این مطلب
  1. x می‌گوید

    آخه واسه شما چی داره سرتون به علف خودتون باشه هر موقه علف تون آتش گرفت شما هم بگین علف منم آتیش گرفته هههه…
    راست میگم آیفون ساختن سامسونگ ساختن به شما چه؟ شما پول اضافی داری شما هم بخر پولش جیب اروپا و آمریکا بره بعد تاییدی بر جهان سومی ما بشه
    اینکه شعور ندارند یه م و ب ا ی ل تولید کنند
    آخه از کجا بگم .

  2. اریا می‌گوید

    هرگوشی ای به مرور زمان که استفاده میشه وبدنه وباتریش که اسیب میبینه میتونه اتش بگیره و منفجر بشه وباید منتظرموند ودید نظر شرکت اپل چیه.ضمنا شایعه شده این کار چینی هاست برای فروختن گوشیهای خودشون

  3. علی می‌گوید

    اتفاقا اپل سر جریان آتش گرفتن نوت 7 خیلی متانت بخرج داد اگر سامسونگ بود مطمئناً هزینه زیادی واسه تبلیغات و سوء استفاده از این موضوع میکرد. خب بهر حال اپله و یه شرکت کاملا حرفه‌ای بحساب میاد.

  4. mta می‌گوید

    سوپرایز تیم کوک!!!

  5. Jafar می‌گوید

    جگرم جلا گرفت دلم خنک شد حالا به ریشت میخندم

    1. mohammad saleh می‌گوید

      دکتر عکس این ایفونی که زده ایفون 6 اپله زیاد ذوق نکن چون ایفون جدیده اپل نیست