اپ‌نت: The Trail؛ زندگی و بقا در دنیایی دیگر

The Trail بازی جدیدی از خالق بازی محبوب Godus است. در این بازی هدف شما گشت‌وگذار و جمع کردن اشیا و در نهایت ساخت وسایل جدید و تشکیل گروه با سایر بازیکنان است.

0

در ابتدا بازی شبیه به تمامی بازی‌های Endless Runner مثل Temple Run یا Subway Surfer بوده و تنها با یک انگشت می‌توانید کاراکتر بازی را هدایت کنید. دوربین هم از پشت سر شما را دنبال می‌کند. اما در The Trail مانع یا چاله‌ای وجود ندارد و حتی می‌توانید سرعت خود را نیز تغییر داده و زاویه دوربین را عوض کنید. اما هدف چیست؟

the-trail-3

در این بازی هدف شما جمع کردن اشیا مختلف از پر پرندگان، سنگ‌ها، پشم، کفش، چوب، فنجان و خلاصه هر چیزی که به نظرتان می‌تواند مفید باشد خواهد بود. جالب اینجاست درست مثل دنیای واقعی وقتی اشیا را درون کوله‌پشتی یا کیسه خود می‌ریزید روی هم انبار شده و شاید یافتن شی خاصی در میان آن کمی دشوار باشد.

the-trail-2

در میان راه باید استراحت کرده و غذا بخورید تا تلف نشوید. پس از مدتی می‌توانید از وسایلی که یافته‌اید ابزار مفیدی مثل تبر، لباس یا … ساخته تا مقاومت شما بیشتر شده یا بتوانید کارهای جدیدی انجام دهید. فروش وسایل نیز در کمپ‌های مختلف انجام شده و می‌توانید چیزهایی را که می‌سازید با قیمت بالاتری فروخته یا وسایل مفیدی را که نیاز دارید خریداری کنید.

the-trail-1

شاید در ابتدا بازی کمی بی‌هدف به نظر برسد اما به مرور زمان به آن اعتیاد پیدا کرده و دوست دارید کاراکتر خود را هر چه سریع‌تر بهبود ببخشید. این بازی به صورت رایگان در اپ‌استور و گوگل پلی عرضه شده و همچنین می‌توانید نسخه اندرویدی را با لینک مستقیم و به همراه دیتا از فارسروید دانلود کنید.

appnet-google-play

appnet-farsroid

appnet-app-store

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.