سونی نسخه صورتی رنگ Xperia XZ را معرفی کرد

شرکت‌های تولید کننده گوشی همراه ممکن است با توجه به شرایط حاکم بر بازار یک کشور، مدل‌های مختلفی از یک محصول را به آن بازار عرضه نمایند. سونی هم تصمیم گرفته تا رنگ جدید صورتی پرچم‌دار خود را در انگلیس عرضه کند.

1

به عنوان مثال، شرکت سامسونگ نسخه اسنپ‌دراگون گلکسی اس ۷ را تنها را بازار ایالات متحده عرضه می‌کند و در سوی دیگر سونی نیز با توجه به این موضوع که آمریکایی‌ها علاقه‌ای به استفاده از سنسور اثر انگشت برای باز کردن قفل نمایشگر ندارند، پرچم‌داران خود بدون بهره‌مندی از این قابلیت به بازار آمریکا عرضه می‌کند.

در همین راستا به تازگی وب‌سایت انگلستان شرکت سونی، سفارش نسخه صورتی رنگ پرچم‌دار Xperia XZ را برای کاربران این کشور امکان پذیر کرده است. نسخه صورتی رنگ اکسپریا XZ همانند رنگ‌های دیگر از ترکیب فلز و پلاستیک ساخته شده است. قاب پشتی دستگاه همانند رنگ‌های دیگر مات است که همین باعث نمایش بهتر رنگ صورتی در اکسپریا XZ شده است.

xperia-xz-in-deep-pink-2

البته این برای اولین بار است که سونی از رنگ صورتی در نسخه اصلی پرچم‌داران خود استفاده می‌کنند. ناگفته نماند که  نسخه صورتی رنگ Xperia XZ در انگلستان تنها تحت قرار داد اپراتور O2 با قیمت ۶۹۹٫۹۹ دلار و یا ماهانه ۳۷ دلاری به بازار عرضه خواهد شد، از این رو امکان سفارش این دستگاه که فاقد سنسور اثر انگشت هست، در خارج از این کشور وجود ندارد.

xperia-xz-in-deep-pink-1

نسخه صورتی رنگ Xperia XZ سونی، همچون نسخه اصلی از مشخصاتی مانند نمایشگر ۵٫۵ اینچی با وضوح تصویر فول اچ‌دی، تراشه هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون ۸۲۰، حافظه رم ۳ گیگابایتی، دوربین اصلی و سلفی به ترتیب ۲۳ و ۱۳ مگاپیکسلی واید و باتری ۲۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. روزبه می‌گوید

    عالی