ساعت ZenWatch 3 ایسوس ماه آینده با قیمت ۲۲۹ دلار عرضه خواهد شد

احتمالاً امسال شاهد عرضه دستگاه‌های زیادی با سیستم‌عامل Android Wear نخواهیم بود، اما یک دستگاه وجود دارد که بسیاری از ما انتظارش را می‌کشیم: Asus ZenWatch 3. این ساعت قرار است با قیمت ۲۳۰ دلار ماه آینده عرضه شود.

0

ایسوس در ماه گذشته از این ساعت هوشمند رونمایی کرد و احتمالاً این اولین بار است که در ساعت هوشمند اندرویدی، از طراحی گرفته تا قیمت همه‌چیز درست انتخاب‌شده باشد.

بنا به ایسوس، ساعت ZenWatch 3 در آبان ماه با قیمت 229 دلار عرضه می‌شود. وقتی این قیمت را با قیمت سایر ساعت‌های هوشمند موجود در بازار مقایسه می‌کنیم، متوجه می‌شویم که دستگاه قیمت مناسبی دارد. به‌عنوان‌مثال، شایعه شده که ساعت Gear S3 Classic حداقل 400 دلار قیمت داشته باشد. حتی ساعت‌ هوشمند یک‌ساله هوآوی هم با توجه به نسخه‌ها و بندهای مختلف قیمتی بین 250 تا 600 دلار دارند. برخلاف دستگاه‌های ZenWatch قبلی، ZenWatch امسال طراحی شگفت‌انگیز داشته و از بدنه‌ای با جنس استیل رنگ ثابت با درجه جواهرسازی 316L، استفاده می‌کند.

صرفاً جهت یادآوری، ZenWatch 3 دارای صفحه‌نمایش AMOLED گرد با اندازه 1.39 اینچ و رزولوشن 400 در 400 است. از پردازنده کوالکام بهینه‌سازی شده برای دستگاه‌های پوشیدنی Snapdragon Wear 2100 قدرت می‌گیرد. همچنین بهره‌مندی از باتری 340 میلی‌آمپری برای دستگاهی با این اندازه جالب‌توجه است. جدای از این قابلیت‌ها بقیه چیزها استاندارد به نظر می‌رسد: 512 مگابایت رم به همراه 4 گیگابایت حافظه داخلی و گواهی مقاومت در برابر آب IP67. دستگاه ASUS ZenWatch 3 دارای 50 واچ‌فیس از پیش نصب‌شده است و حدس می‌زنیم که در صورت تصمیم بر عرضه گوگل، آپدیت Android Wear 2.0 را هم دریافت کند.

به نظر می‌رسد ایسوس به‌شدت مشغول انجام امور عرضه محصولات متنوعش در طی ماه‌های آینده است. درست مثل ZenFone 3 Deluxe Special Edition که در این ماه و ZenPad 3S 10 که در کنار ZenWatch 3 در ابتدای آبان ماه عرضه می‌شود، این ساعت هوشمند هم به‌زودی از طریق وب‌سایت رسمی ایسوس قابل خرید خواهد بود.

androidauthority

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.