شرکت هواپیمایی قشم ایر ایران حمل گلکسی نوت 7 سامسونگ را در پروازها ممنوع کرد!

به نظر می‌رسد گزارش‌های انفجار گلکسی نوت 7 سامسونگ حالا مسئولین هواپیمایی قشم ایر ایران را نیز نگران کرده و به همین دلیل این شرکت بخشنامه‌ای برای ممنوعیت حمل این گوشی در پروازها ارسال کرده است.

انفجار گلکسی نوت 7 موضوع جدیدی نیست و پیش از این خبرهای زیادی در مورد آتش‌گرفتن ناگهانی آن در هنگام شارژ به دلیل مشکلات باتری منتشر شده است. این موضوع باعث شد شرکت‌های هواپیمایی مختلفی در سراسر دنیا حمل گلکسی نوت 7 روشن را درون پرواز ممنوع کنند. سامسونگ پس از بررسی مشکل فرمان فراخوان این گوشی را صادر کرد و قول داد نسخه جدید نوت 7 که با آیکن باتری سبز و نشان خاص روی جعبه عرضه می‌شود بدون مشکل باشد. اما به نظر می‌رسد مشکل آتش گرفتن این گوشی کماکان پابرجا بوده و روز گذشته یک گزارش از آن نیز در پرواز لویی‌ویل به بالتیمور آمریکا گزارش شد.

با توجه به حساسیت بالای پروازها و لزوم حفظ امنیت امروز شرکت هواپیمایی قشم ایر ایران نیز بخشنامه‌ای برای عدم حمل این گوشی درون پرواز منتشر کرده است که در تصویر زیر می‌بینید.

qeshm-air-note-7

این بخشنامه خطاب به بخش عملیات زمینی این هواپیمایی تأکید کرده از پذیرش گلکسی نوت 7 در جامه‌دان مسافرین و همچنین به عنوان بار غیرهمراه (Cargo) جلوگیری به عمل آید و مسافرینی که از این دستگاه استفاده می‌کنند باید پیش از ورود هواپیما آن را خاموش کرده و تا پایان پرواز نیز خاموش نگه دارند.

لازم به ذکر است به دلیل تعطیلات آخر هفته تماس فارنت با این شرکت هواپیمایی فعلاً بی‌نتیجه مانده و این شرکت صدور بخشنامه را تأیید یا تکذیب نکرده است. در صورت نتیجه‌بخش بودن پیگیری‌های آتی حتماً اظهارات رسمی این شرکت هواپیمایی را به اطلاعتان خواهیم رساند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نظرات بسته شده است.