ال‌جی هم به صف طعنه‌زنندگان به انفجار گلکسی نوت 7 پیوست

دنیای اندروید بسیار رقابتی است و تولیدکنندگان از هر فرصتی برای طعنه و تخریب رقیب استفاده می‌کنند. این‌بار نوبت به ال‌جی رسیده تا انفجار گلکسی نوت 7 را به تمسخر بگیرد.

0

اگر به خاطر داشته باشید با انتشار خبرهای انفجار گلکسی نوت 7 هواوی و موتورولا از فرصت استفاده کرده و در شبکه‌های اجتماعی مختلف امنیت محصولات سامسونگ و کنترل کیفی این محصولات را زیر سوال بردند. حالا ال‌جی پس از یک سکوت طولانی سرانجام دست به‌کار شده و به شکل یک پیامک تبلیغاتی به سامسونگ طعنه زده است. در پیامکی که برای مشترکان اپراتور Vodafone هند به مناسبت جشنواره دیوالی ارسال شده ال‌جی این‌گونه می‌نویسد:

خبرهای انفجار محصولات را شنیده‌اید؟

در ال‌جی محصولات ما مورد آزمایش‌های متعددی قرار می‌گیرند تا ایمنی باارزش‌ترین دارایی ما (شما) تضمین شود.

دیوالی ایمنی با ال‌جی داشته باشید.

از آن‌جا که دیوالی شامل آتش‌بازی‌های زیادی می‌شود به نظر می‌رسد ال‌جی موقعیت جالبی را برای طعنه به آتش‌سوزی گلکسی نوت 7 انتخاب کرده است. همچنین این پیام می‌تواند نشان از عرضه LG V20 در آینده نزدیک در این کشور نیز باشد. به هر حال با وجود این‌که سامسونگ عرضه نسخه جدید گلکسی نوت 7 را از سر گرفته باز هم گزارشی از آتش‌سوزی نسخه ظاهراً سالم این گوشی منتشر شده است.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.