اپ‌نت: Mika’s Treasure 2 بازی ماجراجویی گنج میکا ۲

اگر از بازی‌های آرکید و جنگی خسته شده‌اید و دوست دارید بازی‌های ماجرایی را نیز بر روی گوشی یا تبلت هوشمند خود تجربه کنید گنج میکا 2 گزینه بسیار مناسبی است.

0

mikas-treasure-1

در ماجراهای متوالی این بازی با قبیله‌های اولیه عجیب و غریب، خرابه‌های ماقبل تاریخ در ته دریاها، بحران‌هایی غیرقابل پیش‌بینی از فضا و بسیاری ماجراهای عجیب دیگر روبرو خواهید شد. در این بازی نه‌تنها در حال بلکه به گذشته و آینده نیز سفر خواهید کرد تا گنج میکا را سرانجام پیدا کنید. این بازی ترکیبی از سبک پازلی و ماجراجویی بوده و با وجود این‌که یادگیری آن آسان است از آن خسته نخواهید شد.

mikas-treasure-3

گرافیک بازی دوبعدی بوده و با این وجود با وضوح بالای صفحه‌نمایش گوشی‌های اخیر مشکلی نخواهد داشت. صداگذاری نیز برای هر صحنه متفاوت است و بر جذابیت آن خواهد افزود. این بازی برای تمامی رده‌های سنی مناسب است و می‌تواند وقت خالی شما را به نحو خوبی پر کند.

mikas-treasure-2

بازی گنج میکا 2 به صورت رایگان در اندروید و با قیمت 1.99 دلار در اپ‌استور عرضه شده است. نسخه اندرویدی را همچنین می‌توانید از فارسروید نیز با لینک مستقیم دانلود کنید:

appnet-google-play

appnet-farsroid

appnet-app-store

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.