جدیدترین دستاوردهای همکاران سیستم در رویداد «باهم 1395» معرفی شد

دومین رویداد تخصصی همکاران سیستم، با عنوان «باهم 1395»، امروز چهارشنبه چهاردهم مهرماه افتتاح شد. در نشست خبری که به همین مناسبت و همزمان با آغاز آن برگزار شد مدیران ارشد همکاران سیستم علاوه بر معرفی دستاوردهای جدید این شرکت، پذیرای سوالات نمایندگان رسانه‌ها بودند.

0

در ابتدای این نشست خبری، فرید فولادی، مدیر بازاریابی و عضو هیات مدیره‌ی این شرکت، آخرین دستاوردهای همکاران سیستم که در «باهم 1395»، ارائه می‌شود را برای نمایندگان رسانه‌ها معرفی و تشریح کرد.

baham-sg-03

وی در ابتدا با اشاره به اینکه رویداد باهم 95 شرکت همکاران سیستم شامل برگزاری نمایشگاه دستاوردها و محصولات جدید، سمینارها و کارگاه‌ها و همچنین گفتگو با مشتریان است، اهداف برگزاری این رویداد را شامل تعامل با مشتریان فعلی و مشتریان بالقوه و ارائه و معرفی آخرین دستاوردهای جدید این شرکت دانست.

مدیر بازاریابی همکاران سیستم، با اشاره به موفقیت‌های راهکاران از زمان عرضه به بازار گفت: «در حال حاضر، تعداد کسب و کارهایی که از راهکاران همکاران سیستم استفاده می‌کنند، از مرز 1500 شرکت گذشته و در شش ماهه اول امسال، این محصول 65 درصد از فروش همکاران سیستم را به خود اختصاص داده است. تجارب موفق و دستاوردهای مشتریان در استفاده از این محصول، نشان می‌دهد که ما در رسیدن به هدف ارزش‌آفرینی برای مشتریان موفق بوده‌ایم.»

baham-sg-05

فولادی در ادامه، به تمرکز همکاران سیستم بر توسعه راهکاران اشاره کرد و گفت: « طی یک سال و نیم گذشته، 60 نفر- سال صرف تکمیل ماژول‌های موجود راهکاران برای پاسخگویی به صنایع جدید مانند ماژول‌های حوزه مدیریت تولید (کنترل تولید)، ماژول حوزه مالی (مدیریت دارایی‌ها و صورتهای مالی، ماژول حوزه فروش (فروش صادراتی) و بهبود زیرساخت‌های این محصول شده است.

وی افزود: از مهم‌ترین کارهای انجام شده در حوزه توسعه زیرساخت راهکاران، می‌توان به تولید ابزار تست خودکار اشاره کرد. با کمک این زیرساخت، می‌توان کیفیت محصول منتشر شده را با هزینه کم و بدون نیاز به صرف زمان زیاد از جانب نیروهای متخصص برای تست، افزایش داد. اضافه کردن 5 ماژول جدید به راهکاران و تولید نسخه موبایل هوشمندی تجاری، از دیگر کارهای توسعه‌ای انجام شده در حوزه راهکاران بوده است.»

فولادی همچنین با اشاره به آخرین دستاوردهای محصول راهکاران آنها را شامل راهکار صنعت پتروشیمی، راهکار صنعت پخش، راهکار صنایع غذایی و راهکار هلدینگ‌ها دانست و «راهکاران بر بستر ابر» را به عنوان اولین ERP بومی بر بستر ابر در ایران، به رسانه‌ها معرفی کرد.

baham-gs-02

مدیر بازاریابی همکاران سیستم گفت: «روند رشد استفاده از تکنولوژی رایانش ابری در دنیا از یک سو و نیازهای مشتریان از سوی دیگر، ما را به سمت ارائه راهکاران بر بستر ابر سوق داد. مشتریانی که نیاز به متناسب‌سازی ندارند و فرایندهایشان پیچیده نیست، به خوبی می‌توانند از این محصول با هزینه مناسب استفاده کنند.»

وی همچنین مجهز بودن راهکاران به BPM Tools  را یکی از تمایزهای راهکاران دانست و گفت: « یک ERP باید انعطاف کافی برای پوشش فرایندهای خاص مشتریان را داشته باشد. به همین منظور، ما امکانات بسیار کاملی را در این حوزه تولید و راهکاران را به ابزار BPM Tools مجهز کرده‌ایم تا با استفاده از این ابزار، سازمان‌ها بتوانند فرآیندهای خاصشان را مطابق با رویه‌های فعلی و یا بهبودیافته مدنظرشان در راهکاران تعریف کنند.»

فولادی همچنین به ارائه نسخه کاملا سازگار با دستگاه‌های هوشمند محصول راهکاران اشاره کرد که با صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها به صورت کاملا ریسپانسیو سازگار خواهد بود.

baham-gs-01

در ادامه این نشست خبری، محمود نظاری رئیس هیات‌مدیره شرکت همکاران سیستم در پاسخ به سوال خبرنگاران از دریافت مجوز انتقال سهام این شرکت از فرابورس به بورس و همچنین پذیرش شرکت همکاران سیستم به عنوان یک شرکت دانش‌بنیان تولیدی خبر داد.

وی همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص همکاری این شرکت با سرمایه‌گذاران و شرکت‌های خارجی بازار تاکید کرد: ما نیازی به سرمایه خارجی نداریم اما اگر سرمایه‌گذار خارجی بتواند بازار خارجی را برای ما ایجاد و فراهم کند ما استقبال می‌کنیم و این نوع همکاری برای ما مهم است. ارتباط ما با شرکت‌های خارجی همچون گذشته ادامه دارد اما عموما این شرکت‌ها منتظر دریافت چراغ سبزهای مورد نظر خود هستند. در این خصوص باید مراقب نحوه ارتباط و روش برخورد با این شرکت‌ها باشیم و از کشورمان به عنوان تنها یک پایگاه فروش برای انها استفاده نکنیم.

baham-sg-04

رویداد «باهم 1395» شرکت همکاران سیستم از چهارشنبه 14 مهر ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز شده و تا شنبه 17 مهر ماه ادامه خواهد داشت.

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.