نکسوس 6 سرانجام به اندروید ۷ آپدیت شد

نکسوس 6 موتورلا بالاخره از امروز به‌روزرسانی اندروید 7.0 نوقا را دریافت کرد.

0

در حالی که اکثر دستگاه‌های اندرویدی سری نکسوس به‌روزرسانی جدید اندروید 7.0 نوقا را دریافت کرده‌اند، نکسوس 9 نسخه LTE و نکسوس 6 موتورولا از دریافت این به‌روزرسانی بی‌نصیب مانده بودند. این در حالی است که از روز جاری، به‌روزرسانی اندروید 7.0 نوقا برای گوشی موتورولا عرضه شده تا نکسوس 9 ال‌تی‌ای تنها دستگاه‌ی باشد که در صف دریافت به‌روزرسانی باقی می‌ماند. پیش از این شایعه‌هایی در خصوص احتمال عدم عرضه به‌روزرسانی جدید برای نکسوس 6 منتشر شده بود. با وجود این، با توجه به عرضه نکسوس 6 و نکسوس 9 در نیمه دوم سال 2014 میلادی، این دو دستگاه هنوز هم در سیکل دوساله برای دریافت به‌روزرسانی جدید قرار دارند. دلیل تاخیر در عرضه به‌روزرسانی برای این دو محصول هنوز اعلام نشده اما برخی معتقدند عدم پشتیبانی درایوری برای اجرای اندروید نوقا روی تراشه‌های قدیمی‌تر اسنپ‌دراگون دلیل این امر و یا حداقل یکی از دلایل آن بوده است.

این به‌روزرسانی، همزمان با عرضه به‌روزرسانی امنیتی اندروید در ماه اکتبر پیش روی کاربران نکسوس 6 قرار می‌گیرد. با این تفاسیر، مالکان این دستگاه با نصب این به‌روزرسانی می‌توانند از جدیدترین نسخه حال حاضر اندروید استفاده کنند. در حال حاضر فایل به‌روزرسانی OTA و فکتوری ایمیج این گوشی برای دانلود پیش روی کاربران قرارگرفته است. بدنیست بدانید که برای نصب فکتوری ایمیج، نیاز به وایپ‌کردن دستگاه خواهید داشت. مسئله‌ای که در نهایت باعث ازدست رفتن کلیه اطلاعات گوشی هوشمند شما خواهد شد. با این تفاسیر، پیشنهاد می‌شود کاربران منتظر دریافت هشدار به‌روزرسانی OTA روی گوشی خود باشند و یا حداقل به‌روزرسانی OTA را از این لینک دانلود و نصب کنند.

با عرضه به‌روزرسانی برای نکسوس 6، حالا نکسوس 9 نسخه LTE تنها محصول واجد شرایط سری نکسوس است که در صف انتظار دریافت این به‌روزرسانی قرار می‌گیرد. این در حالی است که نسخه وای‌فای این تبلت، مدتهاست که به‌روزرسانی اندروید 7.0 را دریافت کرده است.

Slashgear

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.