حالا می‌توانید در واتس‌اپ روی تصاویر نوشته یا شکلک بچسبانید

نسخه جدید پیام رسان واتس‌اپ در حالی دقایقی پیش برای پلتفرم اندروید عرضه گردید که در آن امکان چسباندن شکلک و یا ایجاد نوشته بر روی تصاویر تعبیه شد است.

0

بر این اساس در نسخه جدید واتس‌اپ شما قادر خواهید بود تغییرات مدنظر را بر روی تصاویر و ویدئوهای ارسالی برای دوستانتان اعمال نمایید.

38708c954b2902f8f0b9cc31b318dfcb20b5d4cf-1

بدین ترتیب، در اپلیکیشن دوربین داخلی واتس‌اپ اکنون ابزارهایی برای ایجاد نوشته و یا چسباندن شکلک تعبیه شده که امکان سفارشی کردن تصاویر و ویدئوها را به همراه دارد.

طبق اطلاعات مندرج در وب‌سایت شرکت توسعه دهنده، زین پس هنگامی که کار گرفتن عکس و یا ضبط ویدئو در اپلیکیشن دوربین داخلی این پیام رسان به اتمام می‌رسد، به طور خودکار ابزارهای اعمال تغییرات ظاهر شده و این امکان را در اختیاران قرار می‌دهد که تا قبل از به اشتراک‌گذاری فیلم یا عکس، تغییرات مورد نظر را بر روی آن‌ها اعمال نمایید.

هرچند به طور پیش‌فرض هم‌اکنون اموجی های مخصوصی در این قابلیت تعبیه شده است، با این حال کاربران همچنین قادر خواهند بود از تصاویر جانبی دیگری هم در کنار قابلیت تغییر فونت نوشته استفاده کنند. ناگفته نماند که اپلیکیشن دوربین واتس‌اپ هم‌اکنون از نور صفحه نمایش به عنوان فلش دوربین سلفی نیز استفاده می‌کند، بدین ترتیب قادر خواهید بود در شب و یا مکان‌های کم نور تصاویری به مراتب روشن‌تر را ثبت نمایید.

از دیگر ویژگی‌های اضافه شده به نسخه جدید واتس‌اپ می‌توان به امکان زوم کردن در هنگام ضبط ویدئو و یا سوئیچ کردن میان دوربین اصلی و سلفی از طریق سوایپ کردن اشاره کرد. لازم به ذکر است که این قابلیت صرفاً برای نسخه اندرویدی پیام رسان مذکور قابل دسترس بوده، با این حال انتظار می‌رود شاهد عرضه آن برای گوشی‌های آیفون و ویندوزی نیز در آینده‌ای نزدیک باشیم.

whatsapp

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.