اپ‌نت: News Pro؛ خبرخوان مایکروسافت برای اندروید

اپلیکیشن خبرخوان News Pro یک اپ دیگر از گروه گاراژ مایکروسافت برای سیستم‌عامل اندروید است. این اپ وظیفه دارد تا به‌صورت هوشمند خبرهای مهم‌تر برای شما را گلچین کرده و جلوی چشمانتان بگذارد.

0

برای ورود به اپ می‌توانید از اکانت‌های فیس‌بوک، توییتر یا لینکداین استفاده کرده و یا با ایمیل خود ثبت نام کنید. سپس می‌توانید News Pro به صورت خودکار مهم‌ترین و جذاب‌ترین خبرهای روز را در بخش Highlights برایتان نمایش خواهد داد.

News Pro همچنین می‌تواند پس از مدتی علایق شما را شناسایی کرده و نه‌تنها خبرهای مهم‌تری را برایتان نمایش دهد بلکه دسته‌های خاصی را نیز به شما پیشنهاد دهد. سپس می‌توانید خلاصه‌ای از خبرها را ببینید، وارد سایت اصلی شوید و یا در صورت نیاز آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

appnet-news-pro-1

در حال حاضر متأسفانه امکان انتخاب دسته‌های خاص برای نمایش خبرها وجود ندارد و نمی‌توانید تنها خبرها را از موضوعاتی که به آن‌ها علاقه دارید مشاهده کنید. اگر دوست دارید تنها خبرهای مرتبط با موضوعات خاصی را ببینید شاید اپلیکیشن‌هایی مثل Flipboard برایتان مناسب‌تر باشد اما اپلیکیشن News Pro مایکروسافت نیز ارزش یک‌بار امتحان کردن را دارد؛ هرچند که برخلاف نامش اصلاً هم Professional نیست!

appnet-google-play

appnet-apkmirror

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.