فیس‌بوک هم قابلیت Stories اسنپ‌چت را در مسنجر خود کپی کرد!

به نظر می‌رسد خلاقیت در زمینه پیام‌رسان‌ها حداقل در فیس‌بوک تمام شده است! این شرکت اخیراً قابلیت Messenger Day را از روی Stories در اسنپ‌چت کپی کرده است.

0

به نظر می‌رسد فیس‌بوک به قابلیت Stories یا داستان‌های اسنپ‌چت علاقه زیادی دارد. این شرکت همان‌طور که ویژگی Stories را به اینستاگرام آورد حالا ویژگی مشابهی را با نام Messneger Day به پیام‌رسان مسنجر خود می‌آورد. این ویژگی جدید به کاربران فیس‌بوک امکان می‌دهد یک تصویر یا ویدئو را به صورت تمام صفحه و به مدت 24 ساعت با دوستانشان به اشتراک بگذارند.

این صفحه‌ها درست مانند استوری‌های اسنپ‌چت قابلیت تزیین با استیکر، فیلتر، پیام‌ها و … را دارند. اگر به خاطر داشته باشید حدود سه سال پیش فیس‌بوک سعی کرد اسنپ‌چت را با قیمت 3 میلیارد دلارد خریداری کند که اسنپ‌چت این پیشنهاد را رد کرد. در حال حاضر اسنپ‌چت که نام شرکت خود را به اسنپ تغییر داده ارزشی معادل 17 میلیارد دلار داشته و به‌تازگی هم عینک آفتابی دوربین‌دار Sepctacles خود را معرفی کرده است.

facebook-messenger-day

فیس‌بوک امیدوار است ویژگی Messenger Day کاربران پلتفرم پیام‌رسان این شرکت را از جذب شدن به سمت اسنپ‌چت منصرف کند. گفته می‌شود فیس‌بوک قصد ندارد این ویژگی را فعلا در آمریکا ارائه کند که شاید دلیل آن هم کپی آشکار از اسنپ‌چتی باشد که در حال حاضر از محبوب‌ترین‌ها در این کشور محسوب می‌شود. به هر حال اگر کاربران فیس‌بوک از این ویژگی جدید استقبال کنند فیس‌بوک حتماً آن را در اختیار تمامی کاربرانش قرار خواهد داد.

TechCrunch

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.