این شرکت دوچرخه‌سازی برای جلوگیری از خسارات حمل، تصویر تلویزیون را روی جعبه‌هایش چاپ می‌کند!

شرکت تولیدکننده دوچرخه هلندی VanMoof متوجه مشکلی در ارسال محصولاتش شد. هنگامی‌که دوچرخه‌های خود را به مشتریان می‌فرستاد، محصول در طول جابه‌جایی دچار خرابی شده و بعد به خریدار تحویل داده می‌شد. کمپانی راه‌حل هوشمندانه‌ای را پیدا کرد، اینکه عکس یک تلویزیون را بر جعبه چاپ کند.

0

VanMoof تمایل داشت این راه‌حل را مخفی نگه دارد، اما Jason Gay از روزنامه وال‌استریت عکسی از جعبه را در توییتر پست کرده از هوشمندانه بودن این ایده تعریف کرد.

گزارش خرابی دوچرخه‌ها مشکل بزرگی برای کمپانی محسوب می‌شد، چراکه این محصولات پیشرفته هستند و از قطعات ظریف مثل موتورهای الکتریکی و سیستم‌هایی مثل سیستم ضد دزد استفاده می‌کنند. به‌علاوه، شرکت برای خود هدف فروش بیش از 90 درصد محصولاتش از طریق اینترنت تا پایان دهه را در نظر گرفته بود.

bicycle-box-tv

Bex Rad رئیس بخش خلاقیت شرکت VanMoof در پستی گفت: حتی اگر محصولات خواستنی، وب‌سایت بی‌نقص و برند مشهور داشته باشید، اگر شریک ارسال محصولات شما کارش را به‌درستی انجام ندهد، همه و همه هیچ خواهد بود.

این شرکت با گول زدن مسئولان رساندن محصولات برای اینکه فکر کنند در حال جابه‌جایی یک تلویزیون هستند کاهش فوری 70 تا 80 درصدی خرابی در زمان تحویل محصولاتش را شاهد بود. هیچ‌کس نمی‌خواهد که با جابه‌جا کردن غلط، یک تلویزیون نو را خراب کند و تنها تعداد اندکی از افراد حساسیت یک دوچرخه گران‌قیمت را با دستگاه‌های الکترونیکی برابر می‌دانند.

امیدواریم این حقه همچنان برای VanMoof به‌خوبی کار کند، حتی اگر باقی دنیا هم از این راز باخبر شده باشند.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.