اپ‌نت: Camera ZOOM FX؛ عکاسی با امکانات اضافه!

اگر به‌دنبال قدرتمندترین، جذاب‌ترین و پرکاربردترین ابزار عکاسی هستید Camera ZOOM FX یک پیشنهاد فوق‌العاده و پر از کاربردهای متنوع است.

0

با وجود اینکه بعضی بخش‌های این اپ پولی است اما تاکنون یکی از پرطرفدارترین‌ها در این زمینه بوده‌است.

camera-zoom-fx-1

در حین عکاسی می‌توان از افکت‌های بسیار متنوع آن که در قسمت FX قرار دارند استفاده کرد. این افکت‌ها شامل طبقه‌بندی‌های متعددی است که برای هر سلیقه و سبک عکاسی قابل استفاده می‌باشند. به‌طور مثال انواع افکت‌های سیاه‌وسفید و یا به سبک عکس‌های قدیمی را در بخش Vintage می‌توان مشاهده کرد. همچنین می‌توان کنتراست عکس، نوردهی، وضوح و تنظیم IOS را مستقیما درحین عکسبرداری تغییر داد.

camera-zoom-fx-2

در قسمت‌های دیگر مثل Bokeh جلوه‌های طبیعی چون تلالو نور و قطرات آب را انتخاب کرد وسپس با آن به عکسبرداری و یا فیلم‌برداری پرداخت. به امکان قاب‌بندی، کاهش حجم، جلوه آینه‌ای و سایر ویرایش‌های اولیه هم در این اپ پرداخته شده است.

camera-zoom-fx-3

در بخش Mode نوع عکسبرداری انتخاب می‌شود. با انتخاب Stable Shot می‌توان لرزش‌گیر را فعال کرد یا با انتخاب تایمر بر اساس زمان موردنظر عکس گرفته شود و یا حتی به‌صورت کولاژ انجام گیرد وسایر موارد دیگر.

camera-zoom-fx-5

امکان زوم این دوربین تا 6 برابر آن‌هم به‌صورت دیجیتال می‌باشد. از امکانات جذاب و خاص‌تر این اپلیکیشن توانایی عکسبرداری تا 20 عکس در هر ثانیه است که برای گوشی‌های اندرویدی سرعت نسبتا بالایی محسوب می‌شود. در زمان عکاسی صدای دوربین را می‌توان خاموش کرد و در نهایت عکس یا فیلم موردنظر در مسیر دلخواه ذخیره شده و به‌طور مستقیم قابل اشتراک‌گذاری در سایر اپلیکیشن‌ها و صفحات مجازی خواهد بود.

camera-zoom-fx-4

این اپلیکیشن به‌صورت رایگان برای اندروید 2.3 و بالاتر در پلی‌استور قرار داده شده اما می‌توانید نسخه پولی به همراه پلاگین‌ها را از فارسروید با لینک مستقیم دریافت کنید:

appnet-google-play

appnet-farsroid

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.