گزارش فارنت از مراسم MSI به مناسبت سی‌امین سالگرد تأسیس این شرکت

روز گذشته شرکت MSI در مراسمی با حضور گیمرها و اهالی رسانه از عرضه مادربوردها و کارت‌های گرافیک جدید این شرکت با تخفیف ویژه به بازار ایران خبر داد.

0

در مراسمی که روز گذشته در هتل اسپیناس تهران و به مناسبت سی‌امین سالگرد تأسیس این شرکت برگزار شد MSI از جدیدترین محصولات گیمینگ خود از جمله مادربوردها و کارت‌های گرافیک جدیدش در ایران پرده‌برداری کرد. این محصولات با گارانتی سه شرکت اوتانا، ایستا و تجارت ماندگار به بازار ایران خواهند آمد.

msi-event-6

مادربوردهای جدید این شرکت در سه سری زیر به بازار عرضه خواهند شد:

  • سری Enthusiastic: این سری از مادربوردها از آخرین و پیشرفته‌ترین فناوری‌های MSI استفاده کرده و مناسب حرفه‌ای‌ترین گیمرهاست. این سری با حرف M مخفف Master شناخته شده و از دک (مبدل دیجیتال به آنالوگ) صوتی ESS Sabre نیز برخوردارند.
  • سری Performance: این سری تعادلی بین قیمت و کارایی بوده و MSI در زمینه شخصی‌سازی و نورپردازی آن با رنگ‌های دلخواه از گستره RGB روی آن‌ها تمرکز کرده است.
  • سری Arsenal: این سری برای گیمرهای معمولی یا همان Casual Gamerها ساخته شده و دارای چهار سری Mortar، Tamahawk، Bazooka و Grenade است که به ترتیب از بالارده‌ترین تا پایین‌رده‌ترین این سری را شامل می‌شوند.

این مادربوردها از صفحه‌های فلزی برای افزایش استقامت استفاده می‌کنند و همچنین نرم‌افزارهایی مثل Network Management برای اولویت‌دهی اینترنت و جلوگیری از Delay در بازی‌های آنلاین و Overclock Enginge 2 برای آورکلاک با فرکانس دلخواه پشتیبانی می‌کنند.

msi-event-2

همچنین کارت‌های گرافیک جدید MSI نیز که به ادعای این شرکت پرفروش‌ترین کارت‌های گرافیک معرفی شده از NVIDIA هستند به بازار ایران می‌آیند. این کارت‌ها با فناوری Twin Frozer 2 حتی از سری Founders Edition انویدیا و تمامی رقبا خنک‌تر هستند.

در این مراسم همچنین هدست واقعیت مجازی HTC Vive نیز برای نمایش سازگاری آن با سخت‌افزارهای جدید MSI به نمایش گذاشته شد. می‌توانید MSI را در شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام، فیس‌بوک و تلگرام نیز دنبال کنید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.