اسپاتیفای در حال مذاکره برای خرید ساوندکلاود است

طبق گزارش Financial Times شرکت استریم موزیک Spotify در حال مذاکره برای خرید SoundCloud است.

0

این اقدام می‌تواند در شرایطی که Apple Music با عناوین اختصاصی فضای رقابتی را تنگ‌تر و ناعادلانه‌تر کرده است گنجینه محتوای اسپاتیفای را با 125 میلیون آهنگ SoundCloud غنی‌تر کند. همان‌طور که می‌دانید ساوندکلاود چند ماه پیش سرویس پولی خود SoundCloud Go را معرفی کرد اما با این وجود اوضاع چندان برای این شرکت مساعد نیست.

این شرکت آلمانی نتوانست کاربران زیادی را به خرید اشتراک SoundCloud Go ترغیب کند و حالا که اسپاتیفای قرار است سال آینده به سمت سهامی عام (IPO) تغییر موضع دهد این معامله می‌تواند برای سرمایه‌گذاران ساوندکلاود از جمله توییتر که تابستان 70 میلیون دلار در این سرویس سرمایه‌گذاری کرده بسیار خوشایند باشد.

گفته می‌شود مبلغ پیشنهادی اسپاتیفای 700 میلیون دلار است که با توجه به ارزش 8.5 میلیارد دلاری Spotify چندان برای این شرکت دشوار نیست. اما به هر حال از آن‌جا که رقبایی قدرتمند مثل Apple Music و Tidal در حال کمتر کردن فاصله خود با اسپاتیفای هستند این شرکت باید در تصمیماتش با نهایت دقت عمل کند.

TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.