گوگل YouTube GO را با قابلیت دانلود ویدئوها معرفی کرد

گوگل به تازگی نسخه جدیدی از یوتیوب را برای کاربران با اتصال اینترنت ضعیف و ناپایدار معرفی کرده است. YouTube Go که در ابتدای عرضه در هند منتشر خواهد شد با تمرکز روی ویدئوهای آفلاین توسعه داده شده است.

0

گوگل این اپ را به عنوان یک اپلیکیشن Offline First معرفی می‌کند که ویدئوها را به کاربارن پیشنهاد خواهد کرد. البته که تمامی ویدئوهای یوتیوب امکان دانلود را ندارند و برخی از آن‌ها به دلیل قوانین کپی‌رایت درون برنامه YouTube Go قرار نخواهند گرفت. با این حال کاربران می‌توانند ویدئوهایی که در لیست مشاهده می‌شوند را با وضوح دلخواه خود تماشا کرده و یا برای تماشای آفلاین دانلود کنند. گفتنی است ویدئوها تنها از طریق همین اپلیکیشن قابل مشاهده هستند اما کاربران می‌توانند ویدئوهای دانلود شده را با دوستانشان نیز به اشتراک بگذارند.

مدیر ارشد یوتیوب در سفری که به 15 شهر هند داشته از وضعیت اینترنت در این کشور آگاه شده و به همین دلیل این اپلیکیشن جدید را با هدف سهولت دسترسی به ویدئوهای آنلاین برای کاربران این کشور عرضه کرده است. کاربران می‌توانند از این صفحه برای ثبت نام و دانلود YouTube Go استفاده کنند؛ اما همان‌طور که می‌دانید تماشای ویدئوهای یوتیوب در کشور ما با موانع متعددی روبروست.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.