درز دوباره تصویر گوشی پیکسل گوگل و رابط کاربری جدید آن

تا رونمایی رسمی گوگل از گوشی‌های پیکسل خود چیز زیادی باقی نمانده و حالا نوبت به درز تصویر جدیدی از این گوشی‌ با رابط کاربری جدید و اختصاصی پیکسل رسیده است.

0

در شایعات داشتیم که گوگل با حذف برند نکسوس قصد دارد سری پیکسل را جانشین آن کند. گوشی‌های پیکسل به ارزانی سری نکسوس نخواهند بود اما در عوض گوگل برای اولین بار نرم‌افزاری اختصاصی و انحصاری را با ویژگی‌های خاص در آن‌ها خواهد گنجاند. حالا تصویری از گوشی پیکسل گوگل در رنگ مشکی درز کرده که رابط کاربری آن را به خوبی به تصویر می‌کشد.

google-pixel-leak

گفته می‌شود پیکسل گوگل از اندروید 7.1 بهره خواهد برد و به لانچر جدید Pixel Launcher نیز مجهز است. اول از همه توجه ما را دکمه‌های مرور پایین صفحه جلب می‌کنند که حالا توپر شده و نسبت به اندروید آب‌نبات چوبی و مارشملو تغییر کرده است. همچنین اگر دقت کنید آیکن‌ها دایره‌ای شکل و یکنواخت شده و همچنین پیکانی برای باز کردن کشوی اپلیکیشن‌ها به چشم می‌خورد. دکمه گوگل در بالا نیز می‌تواند نشانه‌ای از دستیار هوشمند جدید گوگل با نام Google Assistant باشد.

گفتنی است که این تغییرات به احتمال زیاد بخشی از اندروید 7.1 نیستند و رابط کاربری گوشی‌های پیکسل گوگل به‌صورت اختصاصی میزبان آن‌ها خواهند بود.

androidpolice

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.