چگونه در iOS 10 تعیین کنیم کدام اپ‌ها زودتر آپدیت شوند؟

یکی از قابلیت‌های افزوده شده به جدیدترین نسخه پلتفرم موبایلی اپل، امکان شخیص سازی ترتیب به روز رسانی اپلیکیشن ها در اپ استور است. در همین راستا ما را در ادامه در فارنت همراهی کنید تا با یکدیگر شیوه انجام این عمل را مرور کنیم.

2

بدون شک اگر قابلیت به روز رسانی خودکار اپلیکیشن های نصب شده بر روی آیفونتان را غیر فعال نکرده باشید، در جریان هستید که در هر بار اتصال به اینترنت، تمامی اپلیکیشن ها از طریق اپ استور به نسخه جدید ارتقا پیدا میکنند و این امر بدون شک برای افرادی که با محدودیت پهنای باند مواجه هستند دردسرساز است.

خوشبختانه اپل در iOS 10 شرایطی را تعبیه کرده که به کاربر امکان می‌دهد، خود تعیین نماید چه اپلیکیشن‌هایی و با چه ترتیبی بتوانند آپدیت شوند. البته ناگفته نماند که این قابلیت تنها بر روی آیفون‌های مجهز به نمایشگری با فناوری فورس تاچ یا همان تاچ 3 بعدی قابل دسترس است.

در هر حال برای اینکه تعیین کنیم کدام اپ‌ها در iOS 10 زودتر آپدیت شوند، ابتدا بر روی اپلکیشن مورد نظر انگشت خود را فشار دهید (لمس سه‌بعدی)، سپس از منوی باز شده، اولویت بندی دانلود “Prioritize Download” را انتخاب کنید.

خب؛ آموزش تمام است زیرا با انتخاب این گزینه، اپلیکیشن مورد نظر به ابتدای لیست دریافت کنندگان آپدیت در اپ استور منتقل خواهد شد. اگر پیشتر نیز چنین ترفندی را برای اپلیکیشن دیگری به کار گرفته شده باشید، به ترتیب لیستی از اپلیکیشن‌های دریافت‌کننده آپدیت ساخته می‌شود که اولیت بندی آن بر اساس جدیدترین انتخاب شما است.

.howtogeek

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. Amir می‌گوید

    راهی نیس که اپ های حجم بالا رو هم با
    LTE
    گرفت؟

    1. Bardia می‌گوید

      با سلام خدمت شما دوست عزیز

      چرا همچین راهیدهست البته نمی دونم که بر روی ای او اس ۱۰ جواب بدهد یا خیر

      ۱_اپی که حجمش بالای ۱۰۰ هستش رو دانلود کنید

      ۲_وقتی ایکون اپ مورد نظر شما در هُم اسکرین گوشی

      شما اومد به سرعت گوشی را خاموش کرده و روشن

      کنید

      ۳_می بینید که اپ مورد نظر در حال دانلود هستش